Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

»Οσοι ψηφισαν Ψινακη ειναι υπερ ή κατα του ΜνηΜονιου;

Του ΓιωρΓου Χρ. παπαΧρηστου ΝΕΑ

Αντε να τελειώνουµε αύριο µε τις εκλογές, να κάνουµε και καµιά δουλειά, γιατί έναν - ενάµιση µήνα τώραδουλειά δεν γίνεται και είδατε τα χάλια µας. Κολλήσαµε στη συζήτηση Μνηµόνιο - αντιµνηµόνιο και το πράγµα πάει καθηµερινά από το κακό στο χειρότερο. Μόνο που αυτός ο κατήφορος δεν είναι χωρίς τελειωµό. Εχει τέλος, όπως είχε και... αφετηρία. Καιεπειδή όπου να ‘ναι φτάνουµε (στο τέλος...), καλόν είναι ναθυµόµαστε. Παράδειγµα: όλες αυτές τις ηµέρες βλέπω στις τηλεοράσεις πανηγυρίζοντες Νεοδηµοκράτεςνα αλαλάζουν που ολαός επιβράβευσε την πολιτική τους. Δεν αντέχω στον πειρασµό να αναρωτηθώ αν αυτός ο λαός είναι ο ίδιος που πέρυσι τους έριξε δέκα µονάδες στο κεφάλι και όπου τους έβλεπε, τους γιαούρτωνε γιατην καταστροφή που επέφεραν στον τόπο. Προφανώς ο ίδιος είναι, δεν αλλάζει ο λαός, γι’ αυτό να µε συγχωρείς αναγνώστη µου, αλλά έχω ζωηρές αµφιβολίες γιατο µε ποια κριτήρια ψηφίζουµε τελικά... Η «χαλαρή» ψήφος µάς φταίει; Διότι το βράδυ των εκλογών (όπως λογικά θα γίνει και αύριο), βαθυστόχαστοι αναλυτές – κιεγώ µαζίτους – είχαµε επιδοθεί σε περισπούδαστες αναλύσεις. Για το πώς ψήφισαν οι Ελληνες και για το τι σηµαίνει η αποχή, από πού προέρχεται, τι κόµµα ψήφισε πέρυσι ο απέχων των εκλογών, γιατί άλλοι επέλεξαν τη «χαλαρή» ψήφοκαι όλααυτά τα πολύ ωραία, πλην ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4603962

Δεν υπάρχουν σχόλια: