Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

»Ανταυγειες

Της ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ ela@ath.forthnet.gr

- Λέω να τα φωτίσω δύο τόνους! Μη σου πω δώδεκα! - Γιατί, αφού πέρσι τα σκούρυνες! - Θέλω να ξαναγίνω ξ ανθιά! Πολύ ξανθιά. Το ξανθό το πλατινέ, το ανελέητο, το αδίστακτο, το µη περαιτέρω! - Το ξανθό που πατάει επί πτωµάτων! - Αυτό! Το κτηνώδες! - Μεσολάβησε κάτι; - Ψιλοπράγµατα! Ενα∆ΝΤ, µια τρόικα, ένα µαύρο χάλι! - Το δικό µου χάλι δεν... είναι µαύρο! Είναι ακαζού! - Γιατί δεν σας κόψανε ακόµα την επικουρική! - Και γιατί θα τα ντεκαπάρεις; - Γιατί πέρσι τα σκούρυνα και πέρσι άρχισα να καταλαβαίνω! Κι όσο καταλάβαινα τόσο συγχυζόµουνα. Κι όσο συγχυζόµουνα τόσο φούντωνα! Κι όσο φούντωνα τόσο µου ανέβαινε η πίεση! Κι όσο µου ανέβαινε η πίεση τόσο έχανα τον κόσµο γύρω µου! Κι όσο έχανα τον κόσµο γύρω µου τόσο µου έκοβε το αλάτι ο γιατρός! - Σου κόψανε το αλάτι; - Εδώ µας κόψανε µισθούς, επιδόµατα, συντάξεις, στο αλάτι θα κωλώσουν; Φυσικάκαι µου έκοψε το αλάτι ο γιατρός! Γενικώς, ό,τι ∆ΕΝ µαςκόβει το κράτος µάς το κόβειο γιατρός! Και δεν είµαστε τώρα για νοσοκοµεία… - Ούτε τα νοσοκοµεία είναι τώρα για µας! Ο,τι κονδύλι είδανε είδανε κι αυτά τα καψερά. Κρεβάτια δεν έχουν, σύριγγες δεν έχουν, µηχανήµατα δεν έχουν. - Τώρα ο ασθενής θαπρέπει να φέρνει τον µαγνητικό τοµογράφοαπ’ το σπίτι του. Εκεί καταντήσαµε! - Εκεί! Αφού παλιά η γιαγιά µάς χάριζε το κολιέ που ήταν οικογενειακό κειµήλιο. Τώ ρα θα µας αφήνει την πάπια, τον ορό και την περπατήστρα! Το πι! - Με το πι. Στο πι κ αι φι θα τα παθαίνουµε µε τα εγκεφαλικά! - Παλιά, όταν µια κοπέλα καλοπαντρευόταν, λέγανε «ο γαµπρός έχει 100 ρίζες ελιές». Τώρα λένε «ο γαµπρός έχει δικό του υπέρηχο θυρεοειδούς!». - Γι’ αυτό σου λέω! Οι τρελές κι οι ξανθές έχουν τις...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4603995

Δεν υπάρχουν σχόλια: