Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

»Το αντιμνημονιακΟ μηνυμα

Tου Πασχου Mανδραβελη ΚΑΘΗΜΑΡΙΝΗ

Προχθές βράδυ παιζόταν στις τηλεοράσεις ένα διαφημιστικό σποτ. Ξεκινούσε με ένα απόσπασμα των δηλώσεων του πρωθυπουργού, της Κυριακής των εκλογών, που έλεγε «συνεχίζουμε τις μεταρρυθμίσεις», ακολουθούσαν κάποιες κατάρες κατά του Μνημονίου με φωτογραφίες κλειστών μαγαζιών και κατέληγε με το σύνθημα «Δεν έλαβαν το μήνυμα. Στείλτο πιο ηχηρό την Κυριακή. Ψήφισε Βασίλη Κικίλια». Ολα καλά κι όλα θεμιτά, αλλά γιατί μέχρι την περασμένη Κυριακή εκβιαζόμασταν από το πολιτικό δίλημμα των...

εκλογών, ενώ τώρα η Ν.Δ. μας καλεί και πάλι να ψηφίσουμε κατά του Μνημονίου;
Είναι σαφές ότι κανείς δεν είναι ευχαριστημένος από το Μνημόνιο, άσχετα αν αυτό δεν δημιουργεί την κρίση, αλλά αποτελεί μια προσπάθεια αναχαίτισής της. Αυτήν την παρεξήγηση και την οργή προσπαθεί να καρπωθεί ο κ. Σαμαράς για να εδραιώσει τη θέση του στη Νέα Δημοκρατία. Δεν θέλει εκλογές για να διορθώσει «αντιμνημονιακά» την πορεία του τόπου, θέλει να καταψηφιστούν οι υποστηριζόμενοι από το κυβερνών κόμμα για να αποδειχθεί η «ολική επαναφορά της Ν.Δ.». Δεν τον παρακινεί το κομματικό συμφέρον, αλλά το εσωκομματικό.
Κατανοητό για όσους ξέρουν πώς λειτουργούν τα κόμματα και οι δυναμικές που αναπτύσσονται σ’ αυτά. Μόνο που στην προσπάθειά του, ο κ. Σαμαράς εμπεδώνει την πεποίθηση στον λαό πως το πρόβλημα της χώρας δεν είναι η κρίση που προσπαθούμε διά του Μνημονίου να τιθασεύσουμε, αλλά το ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑhttp://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_96_13/11/2010_422225

Δεν υπάρχουν σχόλια: