Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009 ΒΗΜΑ
Πρόκειται η Εκκλησία της Ελλάδος να αφορίσει τον κ. Γιάννη Ραγκούση; Κατηγορηματικά «όχι», με διαβεβαιώνουν πηγές της Αρχιεπισκοπής, παρά την επιστολή της Συνόδου με αιχμές σχετικά με το θέμα των προσλήψεων διοικητικών υπαλλήλων στις μητροπόλεις μέσω ΑΣΕΠ, όπως και την υπαγωγή στις νέες ρυθμίσεις για τα κρατικά αυτοκίνητα και των οχημάτων που προσφέρονται (σαν «κρατικό τάμα») στους κατά τόπους αγίους (δηλαδή στους μητροπολίτες).
Μου λένε ότι η επιστολή της Συνόδου αποδίδει κάποιες σκέψεις, αλλά το ύφος της δεν εκφράζει καθόλου τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο, ο οποίος... χθες στις 4 μετά το μεσημέρι, από το Διδυμότειχο όπου βρισκόταν για την ενθρόνιση του τοπικού Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνού, τηλεφώνησε στον κ. Ραγκούση και τον διαβεβαίωσε ότι ουδέν πρόβλημα υπάρχει και ότι όλα θα λυθούν στο πλαίσιο της διαβούλευσης που έχει υποσχεθεί η κυβέρνηση.
Πάντως, πονηροί ιεράρχες καθησυχάζουν συναδέλφους τους λέγοντας ότι η «διαβούλευση» είναι απλώς η διαδικασία για να συνοδεύονται οι σπουδαίες διακηρύξεις από φωτογραφικές εξαιρέσεις, οι οποίες μετατρέπουν τις δραστικές αλλαγές σε ανώδυνες τροποποιήσεις. Με άλλα λόγια, πολλοί άγιοι πιστεύουν ότι με λίγη διαβούλευση θα συνεχίζουν να διορίζουν στις μητροπόλεις «παιδιά θαύματα» και κολλητούς τους από τα Κατηχητικά.
***
Τίνα και ΤΕΕ αρχίζουν από «ταυ». Εκεί τελειώνουν οι ομοιότητες ανάμεσα στην κυρία Τίνα Μπιρμπίλη και στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Το ΤΕΕ εκπροσωπεί τη μανία του τσιμέντου να κυριεύσει το φυσικό περιβάλλον, το οποίο υπερασπίζονται οι λίγες ατρόμητες Τίνες αυτής της χώρας. Ωστόσο, κανέναν δεν εξέπληξε το ότι το κλίμα στην πρώτη συνάντηση της Τίνας με τον πρόεδρο του ΤΕΕ κ. Ι. Αλαβάνο ήταν καλό (αυτό έλειπε, να μαλώσουν με το καλημέρα), ιδίως αφού ο τελευταίος προσήλθε με ένα πράσινο δώρο προς την υπουργό: την έρευνα του ΤΕΕ για τον Ασωπό.
***
Η οδική ασφάλεια βαρύνει τους ώμους τού κ. Σπ. Βούγια, αλλά πρόκειται σύντομα να συσταθεί διυπουργική επιτροπή υπό τον πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου, ο οποίος, παρότι όταν οδηγούσε στα νιάτα του πάταγε λίγο περισσότερο το γκάζι, έχει μεγάλη ευαισθησία σε θέματα οδικής ασφάλειας, όπως είχε και ο κ. Κ. Σημίτης, ο οποίος επίσης είχε συστήσει ανάλογη διυπουργική επιτροπή. Ισως η καλύτερη πολιτική για την ασφάλεια στους δρόμους είναι η πτώχευση της χώρας, έτσι ώστε να περιοριστεί δραστικά η κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Υπενθυμίζω τέλος ότι ο κ. Κ. Καραμανλής είχε καταργήσει την εν λόγω επιτροπή, αλλά αυτό δεν είναι τίποτα, αφού είχε καταργήσει και το Υπουργικό Συμβούλιο.
***
Δύο παραδείγματα για την ταχύτητα (χελώνας) στην απονομή της δικαιοσύνης. Πρώτον, λόγω παρέλευσης ωραρίου αναβλήθηκε χθες για τις 9 Δεκεμβρίου του 2010 (!) η συζήτηση της αγωγής του κ. Α. Βγενόπουλου κατά του κ. Αλ. Τσίπρα , λόγω επικριτικών δηλώσεων του τελευταίου για την πώληση του ΟΤΕ στην Deutsche Τelekom. Δεύτερον, επίσης λόγω παρέλευσης ωραρίου, αναβλήθηκε για τις 13 Μαΐου του 2010 η συζήτηση για τις αγωγές που είχε καταθέσει ο κ. Θ. Ρουσόπουλος κατά των δημοσιογράφων κκ. Γ. Αυτιά, Γ. Βλάχου και Ι. Ντάσκα (ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος ζητεί 300.000 ευρώ από τον καθένα γιατί σε εκπομπή τους την επομένη της καρατόμησής του «χάρηκαν» το γεγονός περισσότερο ακόμα και από τους βουλευτές της ΝΔ...).
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009
»BHMAτοδΟΤηΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου