Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011

»Ο ρολος της κουκουβαγιας

Λώρη Κέζα ΒΗΜΑ



Τεντώνουν τον δάκτυλο, συγκεκριμένα τον δείκτη, και αρχίζουν συστάσεις: τα Πανεπιστήμια πρέπει να έχουν στόχο, ο Κοσμήτωρ πρέπει να διορίζεται, οι φοιτητές πρέπει να ξεμπερδεύουν στην τετραετία. Οι συμβουλάτορες είναι καθηγητές, πρόεδροι σε πανεπιστήμια της αλλοδαπής. Αποδέχτηκαν την πρόταση του υπουργείου Παιδείας να αξιολογήσουν τα... ελληνικά πανεπιστήμια. Εννέα καθηγητές λοιπόν, εννέα εισαγόμενες γλαύκες, συνέταξαν έκθεση δέκα σελίδων με σαφή προσανατολισμό. Το Πανεπιστήμιο, όπως αποφαίνονται, μπορεί να γίνει κινητήριος δύναμη της οικονομίας. Στο Πανεπιστήμιο δεν πάει ο νέος να πολιτικολογήσει. Στο Πανεπιστήμιο δεν έχει θέση ο εργαζόμενος φοιτητής. Στο Πανεπιστήμιο πρέπει να ενθαρρύνεται η επιχειρηματικότητα. Δεν θα κρίνουμε την μπαναλιτέ των επισημάνσεων ούτε την ροπή της Επιτροπής στην ηθικολογία (πρέπει, λένε, να φτιαχτούν κανόνες συμπεριφοράς για διδάσκοντες, διοικητικούς και φοιτητές πάνω σε «ευρύ φάσμα ηθικών αρχών»). Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ότι το υπουργείο Παιδείας μοιάζει στραμμένο στην επικοινωνία και όχι στην μόρφωση.
Θα εξηγηθούμε προσπερνώντας το περιεχόμενο της περιλάλητης έκθεσης. Εστιάζουμε αρχικά στον τρόπο με τον οποίο εξήγαγε συμπεράσματα αυτή η Επιτροπή. Συγκροτήθηκε στα τέλη του Σεπτεμβρίου 2010 και τροφοδοτήθηκε με απόψεις της ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=395464&h1=true

Δεν υπάρχουν σχόλια: