Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

»Ψεματα στο κρεβατι

του κοριτσιού του διπλανού portal
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.sex&id=6309



Παίδες ξέρω τι κωλοπερίεργα ατομάκια είστε, οπότε θα σας ενημερώσω καταρχάς ότι ναι,ναι, ναι, είμαι πια ένα εργαζόμενο koritsi. Το θαυματουργό ανθρώπινο πουφ που ακούει στο όνομα Μαράκι με σύστησε στον ανάπηρο (???!!!) θείο της που διατηρεί οίκο ψιλικών κοντά στον Αγιο Παντελεήμονα. Ο ανάπηρος θείος (του οποίου την αναπηρία ακόμα αναζητώ χωρίς να ...μπορώ να εντοπίσω παρά το γνωστό σε όλους σας διεισδυτικό μου βλέμμα…) με προσέλαβε αμέσως μόλις κατάλαβε ότι ήμουν διατεθειμένη να κάνω νυχτερινή βάρδια στο τρίμπουρδελο αυτό (που αν υποψιαζόταν ο Άγιος ότι αντί για αγγέλους θα καταντούσε να περιστοιχίζεται από χρυσαυγίτες θα άλλαζε το όνομα του από Παντελεήμονας σε Άδωνις και θα πρωταγωνιστούσε στο “So you think you can kick me out of Greece” αντί ν΄αγιάσει…)Σόρι παίδες! Παρασύρθηκα πάλι. Εγώ δεν είχα σκοπό να κάνω κοινωνικοεκκλησιαστικόοικονομικόφυλετική ανάλυση της περιοχής όπου συνεχίζεται θριαμβευτικά η καριέρα μου στα σόσιαλ μίντια και ψιλικά. Αλλού το πάω, θα δείτε. Έδινα λοιπόν στον ξάδερφο (τον λεγόμενο και μαλάκα υπενθυμίζω) τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ανεύρεση του υπεργοκομενακίου Μαράκι το οποίο αποδείχτηκε χρησιμότατο σε όλη την οικογενειακή μας πανίδα. Ο Σάκης δέχτηκε τα συγχαρητήρια χαμογελώντας μέχρι τα αυτιά και κουνώντας την κεφάλα του πάνω κάτω. Όλα καλά μέχρι εδώ. Το πράμα πήρε μια περίεργη τροπή όταν έκανα την (όπως αποδεικνύεται) πιο ηλίθια ερώτηση στον κόσμο: Ρε μαλάκα, του είπα, χτυπώντας του την πλάτη ενθαρρυντικά, τι λες να σου βρήκε το Μαράκι και κόλλησε τόσο με την πάρτη σου;Ο Σάκης στραβοκατάπιε. Ένα τεράστιο κομμάτι της σπιτικής τυρόπιττας που χλαπάκιαζε έφραξε τον φάρυγγα και κόντεψε να τον στείλει στον αγύριστο πάνω που ήταν στα ντουζένια του. Τον κοπάνησα στην πλάτη, του φερα νερά και τελικά συνήλθε. Στη συνέχεια κοκκίνισε ελαφρώς, έσκυψε στο αυτί μου και πέταξε την ατάκα που θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στην ιστορία της παγκόσμιας ανδρικής βλακείας (σόρι παίδες, Οι έξυπνοι και οι περπατημένοι σταματήστε εδώ. Το κείμενο δεν σας αφορά. Εύπιστοι, αφελείς, morons και εντελώς ζωάρες συνεχίστε. Για σας δουλεύω σήμερα!)-Για το σεξ. Είμαι καταπληκτικός στο κρεβάτι…Σ΄αυτό το σημείο παίδες πνίγηκα εγώ χωρίς καν να τρώω τυρόπιττα. Κοίταξα ξανά τον ξάδερφο από πάνω μέχρι κάτω, εξερεύνησα ξανά μία μία όλες τις ερωτογενείς ζώνες της κορμάρας του: Το βουβαλίσιο σβέρκο, τη μυθική πια κοιλάρα του διαβόητη για την χωρητικότητά της, το μπούτι που ξεχείλιζε τον καναπέ, το χέρι που κρατούσε την τυρόπιττα (και πριν απ΄αυτήν το τοστ ζαμπόν-τυρί, και πριν απ΄αυτό το μάφιν και πριν απ΄αυτό ένα αυγό). Έφερα ξανά στο μυαλό μου όλο το ερωτικό παρελθόν του αγοριού απέναντι (αυτό δεν μου πήρε και πολύ καιρό γιατί το περί ου ο λόγος παρελθόν δεν συμπεριλάμβανε παρά το φαντασιακό ειδύλλιο με την κυρία Μοιραράκη, τον μόνιμο δεσμό με τη χούφτα του και το συζυγικό ρομάντσο του με την κουβερτούλα ΣΝΑΓΚΙ-την κόκκινη)
-Τι είπες ρε μαλάκα; Τον ρώτησα για να βεβαιωθώ ότι δεν με γελούσαν τα αυτιά μου (σ΄αυτό το σημείο πρέπει να σας ενημερώσω παίδες ότι ο ξάδελφος σπανίως μιλάει ευκρινώς γιατί συνεχώς κάτι μασουλάει με συνέπεια ο ήχος να αναμιγνύεται με το θόρυβο της μασέλας που αλέθει)-Είπα ότι το Μαράκι με γουστάρει πολύ σεξουαλικά ρε μαλάκα. Τι με κοιτάς έτσι; Αυτή μου το είπε.-Σου είπε ότι σε γουστάρει πολύ σεξουαλικά;-Ε, ναι, τι λέμε τόση ώρα; (καταπίνει 2 γιγαντομπουκιές μαζί και ξανασκύβει στο αυτί μου αφήνοντας μερικά ψίχουλα σφολιάτας στο καλό μου τισερτ) Χτες ξέρεις πόσους οργασμούς είχε;-17; Είπα εγώ χασκογελώντας. Ούτε που πρόσεξε αυτή την ενοχλητική λεπτομέρεια. Απάντησε σοβαρότατα:-Ε, όχι ρε μαλάκα, είχα και πρωϊνό ξύπνημα. Πέντε!-Σα να λέμε το Σου Κου μπορεί να χτυπήσεις και διψήφιο νούμερο;-Έχω φτάσει και 10, είπε ξεχειλίζοντας από υπερηφάνεια (και τυρόπιττες)Ε, δεν άντεξα παίδες, του ρίξα το πιο ξεγυρισμένο φάσκελο της ζωής μου.-Να ρε μαλάκα, πάρε κι άλλα δέκα να τους τους κάνεις 20!
Εκεί θορυβήθηκε. Η ευδαιμονία που ξεχείλιζε, το γλαρό μάτι, το αργό ηδονικό τυροπιττομασούλισμα εξαφανίστηκαν. Το ξαδερφάκι μου με κοιτούσε όπως τότε που ήταν 6 ετών και του αποκάλυψα ότι δεν τον έφερε ένα πουλί στη μαμά του αλλά έσκασε μύτη από το πουλί της μαμάς του!-Δηλαδή δε με πιστεύεις ρε μαλάκα;-όχι ρε μαλάκα, εσένα σε πιστεύω. Το Μαράκι δεν πιστεύω. Και επίσης δεν πιστεύω ότι το πιστεύεις!-Ε;;; είπε καταμπερδεμένος (η αλήθεια είναι ότι το παραξήλωσα παίδες. Αν ο Σάκης έπιανε με τη μία τόσο σύνθετα νοήματα δεν θα τον λέγαμε ομαδικά μαλάκα)-Εννοώ ότι σου λέει μούφες ρε Σάκη. Σιγά μην είχε 5 οργασμούς χτες.-Γιατί ρε μαλάκα; Αφού φώναζε.-και η κυρά Μαρίκα δίπλα φωνάζει αλλά δεν έχει οργασμούς. Τρία κιλά τρέλα έχει. (Κυρία Μαρίκα είναι η μάνα του ανάπηρου ψιλικατζή που έχει λαλήσει τελείως και κάθε τόσο φωνάζει «Βοήθεια γειτόνοι, κλέφτες. Αλλοδαποί είναι, τους βλέπω!»)Προφανώς το χόντρυνα. Ο Σάκης θορυβήθηκε για τα καλά. Παραμέρισε το ταψί με την τυρόπιττα (κίνηση πρωτοφανής στα οικογενειακά μας χρονικά) και με κοίταξε στα μάτια προσπαθώντας να καταλάβει αν τον δουλεύω ή όχι.-Δηλαδή το Μαράκι λέει ψέματα; Δεν τη βρίσκει μαζί μου; Γιατί;-Γιατί είσαι άσχετος ρε μαλάκα. Ξέρεις τι είναι ερωτογενείς περιοχές;-Πως δεν ξέρω. Η κλειτορίδα. Τι είμαι ρε μαλάκα; Ασχετος;-Εντελώς. Για λέγε που είναι η κλειτορίδα;-Μέσα στο … στο αυτό ρε παιδί μου.-Αμ δεν είναι μέσα στο αυτό ρε Σάκη, έξω είναι.-και πως δεν την είδα εγώ;-Δεν ξέρω. Κοίταξες καλά;-Η αλήθεια είναι ότι το Μαράκι δεν γουστάρει πολύ φωτισμό. Ώστε έξω ε; Είσαι σίγουρη;-Εγγυώμαι προσωπικά.-Πού έξω δηλαδή; Προς το μπούτι; Προς τα πάνω; Προς τα κάτω;Σ΄αυτό το σημείο παίδες (και για να μην πάει το επίπεδο της συζήτησης κι άλλο προς τα κάτω σαν την κλειτορίδα του Μαρακίου) πήρα χαρτί και μολύβι και άρχισα να ζωγραφίζω στον ξάδερφο (τον μαλάκα υπενθυμίζω) όλα όσα ήθελε να μάθει για το σεξ ενώ πίστευε πως τα γνώριζε. Με κοιτούσε με τα μάτια γουρλωμένα και σημείωνε στο κινητό τα ΣΟΣ για να τα έχει πρόχειρα. Έδειξε φανερά εντυπωσιασμένος με το γεγονός ότι πίσω από τα γόνατα κρύβεται μια ερωτογόνα ζώνη τόσο δυνατή. Επίσης θορυβήθηκε με τα στατιστικά που λένε ότι οι γκόμενες ψεύδονται ασυστόλως ότι ο σύντροφος τους τους ικανοποιεί κατά 80% -ειδικά όταν ο σύντροφος αυτός δεν ξέρει που παν τα 4 από ανατομία και υποψιάζεται πως η κλειτορίδα της αγαπημένης του φύεται κάπου προς το μπούτι...(δυστυχώς συνεχίζεται. Το ίδιο και η άγνοια παίδες. Ανησυχώ. Επίσης δέχομαι διευκρινιστικές ερωτήσεις εδώ και στο facebook για όσους δεν αντέχουν μέχρι την επόμενη Πέμπτη που θα τα φέρω όλα στο φως!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: