Σάββατο 23 Απριλίου 2011

»Ο ΝΙκος δεν υπαρχει πια…

ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ ΝΕΑ

«Είναι αργά» Μου λες ψιθυριστά Λες κι έχεις γίνει Ενα µε το σκοτάδι… Νίκος Παπάζογλου Η ΑΠΏΛΕΙΑ τού είχε µια πρωτόφαντηεπίδραση σε ένανεν υπνώσει λαό!Ακόµα κι εµείς, οι «πιστοί του», εµείς που σκαρφαλώσαµε σε βουνά και λαγκάδια για τις συναυλίες του, εµείς που αγαπήσαµε, που σµίξαµε, που χωρίσαµεµε τα ...τραγούδια του… Ακόµα κι εµείς δεν περιµέναµε ότι µια χώρα ολόκληρη θα θρηνούσε σαν να έχασε δικό της άνθρωπο… Γιατί ο Παπάζογλου κατάφερε να σπάσει το φράγµα την ηλικιών και να µιλήσει στις καρδιές της κάθε γενιάς. Μου έστειλεµια νέα γυναίκα ένα e-mail που νοµίζω ότι τα συνοψίζει όλα όσα νιώθουµε: «Εγώ χτες πέρασαένα ωραιότατο βράδυ µε τραγούδια στοyoutube, και εµένα να τραγουδάω δυνατά και να κλαίω. ∆εν έχεινα κάνει µε την αυθεντικότητα, µόνο… Εχει να κάνει - τουλάχιστον στην περίπτωσή µου - µε τοότι αυτός ο άνθρωπος έκανε τις εικόνες και τις στιγµές µου τραγούδι. Και µε αυτά τα τραγούδια ερωτεύτηκα, ονειρεύτηκα, πόνεσα, γέλασα, έκλαψα, χώρισα… Εζησα! Χτεςτοβράδυσυνειδητοποίησα πως σε όλα τα τραγούδια του ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4627967

Δεν υπάρχουν σχόλια: