Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

»ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ

«Οποιος φωνάξει περισσότερο!»
ΤΟΥ Ι.Κ. ΠΡΕTΕΝΤΕΡΗ ΝΕΑ

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ τι συνέβη στην Κερατέα να σηκώσει το χέρι. Για την ακρίβεια, όποιος κατάλαβε τι συνέβη, πέρα από το γεγονός ότι ένας υπουργός σε συνεννόηση µε τον τοπικό Μητροπολίτη παρέκαµψε τους δύο αρµόδιους υπουργούς. ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ, βεβαίως, αφού οι δύο αρµόδιοι υπουργοί αποδεικνύονται ανίκανοι εδώ και ...πέντε µήνες να λύσουν το πρόβληµα, γιατί να µην αναλάβει ο τρίτος µαζί µε τον παπά να βρει µια λύση; ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΉΣΉ. Εχω όµως κι εγώ µια απορία: έτσι δουλεύουν οι κυβερνήσεις; ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ που φτάσαµε, θα παραξενευτώ πραγµατικά αν κάποιος σηκώσει το χέρι και µου πει ότι κατάλαβε τι ακριβώς συνέβη και τι πρόκειται να συµβεί. ΔΙΑΒΑΖΩ σε µερίδα του «αριστερού» Τύπου ότι πρόκειται για µεγάλη νίκη των κατοίκων. Να το δεχτώ και µπράβο τους. Εφόσον όµως νίκησαν οι κάτοικοι, θα ήθελα να µε πληροφορήσουν και ποιος έχασε. ∆ιότι αν στην υπόθεση της Κερατέας αυτή που ηττήθηκε είναι η Πολιτεία, δεν βλέπω γιατί ακριβώς πανηγυρίζουµε. ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΑΦΉΣ. Ουδέποτε θεώρησα ότι η Πολιτεία είναι αλάνθαστη, κάθε άλλο. Ούτε πιστεύωότι µια συνεννόηση ή ακόµηκαι µια υποχώρηση απέναντι σε µια κοινωνική οµάδα αποτελεί εξ ορισµού επονείδιστη διαδικασία. Αντιθέτως, καµιάφορά µπορεί να αποδειχθεί και επιβεβληµένη. ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ένα πρόβληµα που σέρνεται από το ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=136&artID=4627825

Δεν υπάρχουν σχόλια: