Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

»Δεν θελω να σε γιαουρτωσω πατερα…

Τάσος Φούντογλου http://www.aixmi.gr/index.php/den-thelw-nase-giaourtwsw-patera/


Αγαπημένε μου πατέρα,
Σου γράφω αυτές τις λέξεις γιατί οι καιροί με θύμωσαν και το λογικό μου αδυνατεί να φτιάξει λόγια καμωμένα απο ευγένειες και λοιπούς κανόνες καλής συμπεριφοράς. Το ξέρεις, καιρό τώρα, πως σε σέβομαι και πως της υπόληψής σου το ...ακέραιο ποτέ μου δεν τόλμησα να αμφισβητήσω. Και λόγια πικρά δεν καταδέχτηκα ποτέ μου να εκστομίσω εναντίον σου. Γι αυτό και καταφεύγω στην λύση αυτή. Την βρίσκω πιό ανώδυνη και για τους δυο μας.
Σου ζητάω, λοιπόν, αγαπημένε μου πατέρα να μην πάς στις επόμενες εκλογές για να ψηφίσεις. Σου αναγνωρίζω το δικαίωμα της ψήφου – πώς αλλιώς θα μπορούσα, άλλωστε, όταν τη δημοκρατία την έχω τόσο καλά φυλαγμένη εντός μου- αλλά επειδή ξέρω πως μ’αγαπάς ακόμα, σου ζητώ να παραιτηθείς οικειοθελώς απο του άρχεσθαι τις αξιώσεις. Τουλάχιστον για τις επόμενες εκλογές. Δεν σου καταλογίζω πρόθεση κακή και ανικανότητα μεγάλη -πώς θα μπορούσα, άλλωστε, όταν το σύστημα αυτό που ψηφιζες και στήριζες όλα αυτά τα χρόνια, ενδίδοντας στις απαιτήσεις του θλιβερού του Ξέρξη για γή και ύδωρ, μας έδινε ακίνητα, λεφτά και κάτι εξοχικά στο πρώτο πόδι. Αλλά να. Πιστεύω πως δεν το χεις άλλο. Αλλαξαν οι καιροί και εσύ δεν πρόκειται να αλλάξεις.
Δεν θέλω, για παράδειγμα, να σε δώ να ψηφίζεις πάλι εκείνον τον φίλο σου τον μπουνταλάκο τον γιατρό, που σου χειρούργησε με επιτυχία τον προστάτη και εσύ χρέος αισθάνθηκες αντί για φακελάκι να του δώσεις το πολύτιμό σου ψηφαλάκι στις προηγούμενες τις εκλογές. Ούτε εκείνον τον δικηγοράκο της πλάκας, που ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.aixmi.gr/index.php/den-thelw-nase-giaourtwsw-patera/

Δεν υπάρχουν σχόλια: