Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

»Ποιος εχει δικιο μαμα;

Ελένη Ράντου http://www.aixmi.gr/index.php/poios-exei-dikio-mama/


Θυμάμαι πριν κάμποσα χρόνια όταν η κόρη μου ήταν 6 χρονών, πήγαμε στην Επίδαυρο να δούμε παράσταση. Επαιζε Μήδεια. Η κόρη μου έβλεπε γοητευμένη το αρχαίο δράμα κι εκεί που εγώ αναρωτιόμουν τι καταλαβαίνει τώρα το παιδί την ακούω να με ρωτάει.Μαμά, ποιος έχει δίκιο; Ο Ιάσονας ή η Μήδεια;
Θα δανειστώ τη φράση της κόρης μου, γιατί αυτή η απορία της μου... ξαναθύμισε πόσο μεγάλη ανάγκη έχουμε όλοι μας να ψάχνουμε ένα δίκιο..
Κι αναρωτιέμαι…..
Εχουν δίκιο οι μετανάστες που διαμαρτύρονται για τις απάνθρωπες συνθήκες της ζωής τους;Η έχει δίκιο ο έλληνας που διαμαρτύρεται για τους μετανάστες, που τον κάνουν να νοιώθει μετανάστης στη χώρα του;
Εχουν δίκιο οι απεργοί στα μέσα μεταφοράς να διαμαρτύρονται που χάνουν τα κεκτημένα τους ή έχει δίκιο ο άνεργος πολίτης που αγανακτεί με την απεργία, όταν δεν έχει τρόπο να πάει στο προορισμό του;
Εχει δίκιο η Τρόϊκα ότι πρέπει να συμμαζευτούμε και να ζήσουμε με ό,τι έχουμε ή έχει δίκιο ο έλληνας που δεν μπορεί να ζήσει έτσι;
Εχει δίκιο ο Καρατζαφέρης που έλεγε από...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.aixmi.gr/index.php/poios-exei-dikio-mama/

Δεν υπάρχουν σχόλια: