Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

»Επιχειρηση ΟΠΑΠ «Φιμωτρο στον τυπο»

Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία,Του ΦΙΛ. ΣΥΡΙΓΟΥ

ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΜΕ «ΔΕΛΕΑΡ» ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΟΡΗΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ ΤΟΥ ΤΖΟΓΟΥ

ΟΠΑΠ: Εξαγοράζουμε (με κρατικό χρήμα) και διατάζουμε
Επιβάλλεται στις εφημερίδες να ελέγχουν τους δημοσιογράφους ώστε να μην ασκούν κριτική στη Super League, με την απειλή βαρύτατων αποζημιώσεων. Απαγορεύεται ρητά η διαφήμιση άλλων στοιχηματικών εταιρειών!

Την μέχρι εξευτελισμού χειραγώγηση του...
τύπου επιχειρεί, αυτή την εποχή, η ΟΠΑΠ Α.Ε., μέσω ειδικών συμβάσεων χορηγίας με τις οποίες προσπαθεί να δελεάσει τις εφημερίδες.
Ο υπουργός Πολιτισμού Π. Γερουλάνος και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Γ. Σπανουδάκης. Σύμμαχός της η κακή οικονομική συγκυρία, η οποία έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα επιβίωσης στον ελληνικό τύπο. Και σκοπός της, η διαιώνιση του μονοπωλίου της, σε πείσμα της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, αλλά και της κυβέρνησης, η οποία έχει δρομολογήσει τη μερική απελευθέρωση του τζόγου.
Πιο αναλυτικά ο ΟΠΑΠ, μέσα από χορηγικές συμβάσεις 12μηνης διάρκειας, αντί επιθετικής διαφήμισης, την οποία η ευρωπαϊκή νομοθεσία θεωρεί ασύμβατη με τα κρατικά μονοπώλια, προβάλλει το υποτιθέμενο κοινωνικό έργο του με το οποίο, έτσι κι αλλιώς, κάνει νεύμα στους πελάτες του: «Εδώ είμαι, σας περιμένω, ελάτε...».
Ντρίμπλα ολκής δηλαδή, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ανταγωνιστές του να μην αποκτούν επιχειρήματα στην προσπάθειά τους να διεμβολίσουν το μονοπώλιό του.
Ταυτόχρονα όμως, με τους όρους που επιβάλλει στις εφημερίδες με τις οποίες συμβάλλεται, ουσιαστικά απαγορεύει τη μέσω αυτών διαφήμιση μελλοντικών νόμιμων ανταγωνιστών του, παρ' ότι υπάρχει γι' αυτούς η ρητή κυβερνητική πρόβλεψη ότι θα δραστηριοποιηθούν μόνο στο Διαδίκτυο και δεν πρόκειται επ' ουδενί να αναπτύξουν επίγειο δίκτυο πωλήσεων, με το οποίο θα γίνονταν άμεσα ανταγωνιστικοί προς τον ΟΠΑΠ.
Εν κατακλείδι, με τα...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=250779

Δεν υπάρχουν σχόλια: