Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

»Ο Μπουταρης και οι γκει

ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΑ τη συνέντευξη του δηµάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη στο περιοδικό «Screw». Ανάµεσα σε άλλα, του ζητήθηκε να τοποθετηθεί και σε θέµατα που αφορούν τους οµοφυλόφιλους στη χώρα µας. Δεν ξέρω ποιος ευθύνεται: Αυτός που πήρε ή αυτός που έδωσε τη συνέντευξη; Η αίσθηση που αποκόµισα εγώ, ωςαναγνώστρια, είναι ότι τα... ζητήµατα τέθηκαν όλα «σάλα τραπεζαρία». Πλίνθοι κέραµοι οι ερωτήσεις: Εχει την ίδια βαρύτητα ο γάµος ανάµεσα σε άτοµα του ίδιου φύλου; Η υιοθεσία; Η γκέι παρέλαση; (Παρένθεση: Παραδέχοµαι ότι στο τελευταίο είµαι υποκειµενική,µια που γενικά ένα θεµατάκι µε τις παρελάσεις – στρέιτ ή γκέι – τοέχω. Δικό µου το πρόβληµα, αλλά δεν µπορώ να βλέπω την οποιαδήποτε στολή να υποδηλώνει την οποιαδήποτε κατηγοριοποίηση. Είπαµε, εγώ το χρεώνοµαι. Και δεν έχει νόηµα να προσπαθήσω να εκλογικεύσω µε επιχειρήµατα µια προσωπική εµµονή... Απλώς, µε ενόχλησε το γεγονός ότι – αντί η συνέντευξη να εστιάσει στο σηµαντικό, έδωσε ίσο χρόνο και ίση αξία και σε θέµατα ουσίαςκαι σε πυροτεχνήµατα. Κλείνει η πα ρένθεση.) ΔΕΝ ΛΕΩ ότι δεν είναι µαγκιά η τοποθέτηση Μπουτάρη. Θα µπορούσε να λουφάρει. Θα µπορούσε να το ρίξει στο «ναι µεν, αλλά»! Γιατί, απ’ την άλλη µεριά, βγήκε οΨωµιάδης σε µεσηµεριανή εκποµπή... Κι αφού είπε το κλασικό «έχω κι εγώ γκέι φίλους»(τύπου «και οι µαύροι έχουν ψυχή», «ο σκύλος είναι ο πιο πιστός φίλος του ανθρώπου»), στο καπάκι ξέχασε τους «φίλους» και µίλησε για «κουνιστούς» (γεια σου ρε δεκαετία του ‘60 µε τα κλαρίνα σου!). Και είπε ότι, αντί...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4619009

Δεν υπάρχουν σχόλια: