Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

»Επικοινωνια στην εποχη μας

Έλενα Ακρίτα http://www.aixmi.gr/index.php/epikoinwnia-epoxi-mas/


- Μ’ αυτή την αλλαγή του καιρού, αυτό το απότομο ψόφος– καύσωνας, το σκοτσέζικο ντους αυτό, μαρτυράω, του λιναριού τα πάθη τραβάω. Μάτι δεν μπορώ να κλείσω τις νύχτες.
- Εγώ, καλώς εχόντων, βουρκολακιάζω. Ανέκαθεν, από μικρό παιδί, είχα πολύ προβληματικό ύπνο.
- Εγώ δεν έχω πρόβλημα.
- Εγώ έχω μεγάλο ...πρόβλημα…
- Δεν έχω πρόβλημα, τώρα έχω πρόβλημα…
- Μεγάλο πρόβλημα έχω…
- Τώρα έχω πρόβλημα με τις ζέστες…
- Πρόβλημα τεράστιο. Με τα χάπια κοιμάμαι…
- Εγώ δεν παίρνω χάπια….
- Εγώ παίρνω χάπια. Όχι υπνωτικά…
- Καθόλου χάπια δεν παίρνω εγώ….
- Αγχολυτικά, ηρεμιστικά, αυτά που σε ψιλοταβλιάζουν, ξέρεις…
- Δεν παίρνω χάπια, κάνω ομοιοπαθητική εγώ…
- Εγώ μια φορά έκανα ομοιοπαθητική, τζίφος. Τζάμπα το στερήθηκα το καφεδάκι μου…
- Εγώ έτσι κι αλλιώς δεν πίνω καφέ…
- Πολύ καφέ πίνω…
- Ένα τσαγάκι…
- Είμαι πολύ του καφέ εγώ…
- Εγώ, δεν ξέρω, μου προκαλεί ημικρανία…
- Εγώ ανέκαθεν υπέφερα από ημικρανίες. Φοβερές, να σπάσουν τα μηνίγγια μου, να σπάσουν…
- Εγώ πάλι στο στομάχι με χτυπάει το στρες.
- Εγώ στο στομάχι είμαι σίδερο….
- Το στομάχι μου γίνεται κόμπος από το στρες.
- Εγώ η μάνα μου είχε πρόβλημα με το στομάχι της…
- Εγώ η μάνα μου είναι στην Καλαμάτα…
- Αλλά εγώ δεν το κληρονόμησα, ο αδελφός μου το πήρε το στομάχι το χάλια.
- Εγώ δεν έχω αδελφό, έχω αδελφή.
- Άκουσα ότι ο Χάρης είναι αδελφή, ισχύει;
- Εγώ δεν έχω πρόβλημα με τις αδελφές. Με τις ημικρανίες έχω πρόβλημα.
- Εγώ ήξερα ένα καυστηρατζή αδελφή, πολύ ωραίος τύπος.
- Γιατί και οι αδελφές άνθρωποι δεν είναι; Δεν έχουνε ψυχή; Εγώ τους εκτιμάω βαθύτατα, μόνο μη σου βγει το παιδί αδελφή.
- Εγώ έχω κόρη, οπότε δεν τίθεται…
- Ζέστη, ζέστη, ζέστη, ζέστη, ζέστη…
- Εγώ πάλι δεν με πειράζει το κρύο. Με τη ζέστη υποφέρω πολύ.
- Εγώ πήρα καινούργιο κλιματιστικό για το σαλόνι.
- Εγώ το φοβάμαι το κλιματιστικό…
- Εγώ το πήρα με δέκα μηνιαίες άτοκες…
- Εγώ ούτε να τ’ ακούσω το κλιματιστικό. Γιατί έρχεται αυτό τώρα και σου κολλάει τη νόσο των Λεγεωνάριων.
- Εγώ ξέρω ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε Λεγεωνάριους.
- Εγώ ξέρω ότι μου έσπασε το νύχι, το παράμεσο…
- Εγώ συνέχεια μου σπάνε τα νύχια, ασβέστιο τους λείπει, σίδερο;
- Εγώ έχω να βάλω και σίδερο, στοίβα πάλι ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.aixmi.gr/index.php/epikoinwnia-epoxi-mas/

Δεν υπάρχουν σχόλια: