Tου Aλεξη Παπαχελα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Πρόσφατα, κυβερνητικοί αξιωματούχοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν ανοιχτά με εκπροσώπους μεγάλων εταιρειών στον χώρο της κρουαζιέρας. Ολοι δήλωσαν μεγάλο ενδιαφέρον για να επενδύσουν στην Ελλάδα και να την καταστήσουν βασικό κόμβο για τα πλοία τους. Οι Ελληνες αξιωματούχοι τους ρώτησαν αν είναι ικανοποιημένοι με τη νέα νομοθεσία για το καμποτάζ, από το νέο θεσμικό πλαίσιο για... μεγάλες επενδύσεις κ. λπ. Ξέρετε τι τους απάντησαν; Πως μπορούν να ζήσουν με τον νόμο για το καμποτάζ, παρά το γεγονός ότι είναι πολύ ανελαστικός και βάζει εμπόδια που δεν συναντώνται σε άλλες χώρες. Εκείνο όμως που τους απασχολεί περισσότερο απ’ όλα είναι το πόσο συχνά κλείνουν τα λιμάνια από απεργίες, μπλόκα κ. ά. συναφείς ενέργειες. «Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι τα πλοία μας θα μπορούν να δέσουν στον προορισμό τους όπως έχει προγραμματισθεί και πως οι πελάτες μας θα μπορούν να επισκεφθούν τα αξιοθέατα για τα οποία έχουν πληρώσει πάρα πολλά χρήματα», εξήγησαν οι εκπρόσωποι των ξένων εταιρειών και συμπλήρωσαν: «Πληρώνουμε πολύ ακριβά και σε χρήμα και σε φήμη κάθε φορά που για κάποιο λόγο δεν μπορούμε να εκτελέσουμε το πρόγραμμά μας».
Πώς λύνεται αυτό το πρόβλημα; Προφανώς δεν λύνεται και γι’ αυτό θα πληρώνουμε το κόστος μιας μικρής μειοψηφίας που ενίοτε φέρεται με εκβιαστικό τρόπο. Δεν μιλάμε ασφαλώς για τις μεγάλες απεργίες που έχουν να κάνουν με τις αλλαγές στο ασφαλιστικό ή στα εργασιακά. Αυτές συμβαίνουν παντού, και στο Παρίσι και στη Ρώμη. Τα μπλόκα όμως, στο λιμάνι το κλείσιμο των αρχαιολογικών χώρων με κάθε ευκαιρία δεν αποτελούν ρουτίνα σε καμιά χώρα.
Η κοινωνία έχει κάνει τους υπολογισμούς της και ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_34_20/01/2011_429344
Ξεπάγωμα κρέατος με ασφάλεια: Τρόπος για εύκολο ξεπάγωμα
Πριν από 15 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου