Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

»τα καλαντα της πενταρας...

ΣΤΑΘΗΣ Σ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Γιώργος Παπακωνσταντίνου (Τσάρος που πάει για Τσάρεβιτς): «Αυτήν τη στιγμή στη χώρα μας έχει δημιουργηθεί ένα κίνημα (!) αποδείξεων»...!!!
Ουρανομήκεις μπαρούφες σε αυτήν τη χώρα λέγονται πολλές. Αλλά η δαφνοσκεπής ευήθεια πάντα έδινε το λούστρο που χρειάζεται το θράσος για να αμολάει τη χαζομάρα του δωθεκακείθεν κι όποιον πάρει ο χάρος...
................................
Πάμε για 10 δισεκατομμύρια αποδείξεις!!! Βλάκες με... απόδειξη οι φωστήρες που το σκέφτηκαν!...
Καλώς σε βρίσκω, Εποχή μου, και το 2010!

Χαιρετώ την Ιδιωτική Δημοκρατία

και ταπεινά υποβάλλω τα σέβη μου στους έντιμους Ιδιοκτήτες της!

Πολλά τα έτη σας, πολυχρονεμένοι μου

Ιδιοκτήτες της Δημοκρατίας,

άρχοντες των ΜΚΟ και των Ανεξαρτήτων Αρχών, χρόνια πολλά, Γέροντες των Διοικητικών Συμβουλίων Παντού και πασών των Επιτροπών, ω Αργόμισθοι και Χρυσοπληρωμένοι,

ο Θεός να μας κόβει μισθούς και να σας δίνει μπόνους, ο Θεός να μας παγώνει τις αυξήσεις και να σας δίνει ζεστά κέρδη,

ο Θεός να μας κόβει μέρες στο Ιράκ και το Αφγανιστάν και να σας δίνει χρόνια κατοχής, χρυσάφι, πετρέλαιο, νερό -πλανήτη να τρώτε όσον θέλετε...

...ω, Εποχή μου! σε ευχαριστώ

εγώ που στηρίζω τις Τράπεζες για να με τρώνε σε όλη μου τη ζωή, για να 'μαι σκλάβος ασφαλής

και κατά το πρέπον αφελής

για να 'μαι ευτυχής

εγώ η διαφήμιση, εγώ το λάιφ στάιλ, εγώ η λουμπίνα, η κομπίνα, η κουμπαριά, το κόμμα, εγώ η συντεχνία, ό,τι τέλος πάντων

πρέπει να κάνει κανείς για να τη βγάλει καθαρή μέσα στη βρώμα και τη δυσωδία -«σε

ευχαριστώ, ω Εταιρεία»,

Εποχή μου Εταιρεία! -πέτρα να μη ραγίσει σε αυτό το θαυμαστό Οικοδόμημα, εγώ η λάσπη εγώ και το τούβλο-

- εσείς η Σύγκλητος και η Γερουσία! το Μεγάλο Φάτσιο των Γκόλντεν Μπόυς, όλα κατ' οικονομίαν τα έχει προβλέψει η Οικονομία μας.

Σε ευχαριστώ Κονγκλάβιο των Βρυξελλών,

σεβαστό μου Διευθυντήριο,

σε ευχαριστώ που επιτέλους ήρθες κοντά μας (μεταξύ μας, είναι λίγο άχρηστοι οι δικοί μας) - εγώ,

ο «έλλην ασθενής»,

γόνος κι απόγονος των απατεώνων αιώνων, γραικύλος από πάππου προς πάππον (κι άμα μας λάχει και καμμιά Κατοχή, δωσίλογος γραισκύλος) σε προσκυνώ -όμως μη με

παρεξηγήσεις- αλλά αν χρειασθεί και κάνα «φακελλάκι» για να με γιατροπορέψεις, κάτι θα κάνουμε...

Χαίρε, Εποχή μου

με το Ιερόν Παλάτιο του Γιωργάκιου του Β' Παπανδρέου του Γ', πολλά τα έτη Σου, Ευσεβέστατε, με τον Αρχιεπίσκοπο εκ δεξιών και εξ ευωνύμων

τούς Παρακοιμώμενους και Βάραγκους και Ταλιμπάν και Τουρκόπουλους και (Αν)Ικανάτους

Παμπούκη τον Διπλοκαππαδόκη

Δρούτσα τον Ρινότμητο

Μπατζελή με τα μαύρα βαμμένα νύχια

Γερουλάνο τον Ανύπαρκτο - χαίρετε οι συμμετοχικοί μέτοχοι στην Ιδιοκτησία της Δημοκρατίας, Εργολάβοι και Μεσάζοντες Μάγιστροι Μιζαδόροι

εγώ ο δούλος σας κι ο γιος μου ο κολίγας σας για 700 ευρώ κι ένα STAGE, εμείς οι ταπεινοί (και σεμνοί) υπηρέτες σας, πιστοί υπήκοοι, στους ορισμούς σας (και τους διορισμούς σας), αγάδες μου

εσείς αποφασίζετε και διατάζετε!

***

Και πάνω απ' όλα, Εποχή μου σε ευχαριστώ για την Κιναμέρικα! Λονγκ Λάιφ και Τσιν Τσάινα (αν έτσι λένε στα κινέζικα το ζήτω) στο Μεγάλο Υβρίδιο της Υβρεως τη Μητέρα Κυβέλη και τη Χιμαιρογρύπαινα όλων των εποχών, την ένωση του Αμερικανού Λοχία με τον Κινέζο Κομισάριο (ευλόγησον), του μισθοφόρου της Μπλακ Γουώτερ με το Κίτρινο Ποτάμι, ω ναι, αν

η μισή μου καρδιά

στην Κίνα βρίσκεται, η άλλη μισή στην Καλιφόρνια και στο Ντιτρόιτ με τις στρατιές των ανέργων, στον Ομπάμια, προσεύχεται.

Σε ευχαριστώ για όλα, ω Εποχή μου, εγώ ο μικρούλης μαλάκας, ο πιο μαλάκας απ' όλους, που αξιώθηκα να δω το σωτήριον έτος 2010 μ.Χ.

να ιδιωτικοποιείται κι αυτό με ενδιαφέρουσες προσφορές κι επικερδή χρέη...

ΣΤΑΘΗΣ Σ. 8.Ι.2010 stathis@enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: