Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

»Αναδιαρθρωση της σοβαροτητας χρειαζοµαστε περισσΟτερο

ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΝΕΑ

Να αρχίσουµε από τα βασικά: λοιπόν, είναι τόσο ρευστήη κατάσταση που όποιος σου πει ότι γνωρίζειτι θα γίνει, όχι τον επόµενο χρόνο, αλλά τον επόµενο µήνα σε σχέση µε την οικονοµία της χώρας, είναι ή άσχετος ή «νούµερο». Και ειδικά από αυτά τα «νούµερα» που περιφέρονται στο Κολωνάκι και µε ύφος δέκα ειδικών και βάλε, είναι έτοιµα να... σου ξεφουρνίσουν την πιοµεγάλη ανοησία που τους κατέβηκε στο κεφάλι, ως πληροφορία από «έγκυρη πηγή». Προσωπικά, ακούγοντας τον άλλο να µου λέει ότι «έµαθα από πολύ έγκυρη πηγή ότι...» είµαι έτοιµοςνα το βάλω στα πόδια. Οχι πως δεν υπάρχουν έγκυρες πηγές, αλλά γιατί αυτές οι έγκυρες πηγές προφανώς δεν τριγυρνάνε στον δρόµο για να ενηµερώσουν τον κάθε περιφερόµενο «ειδικό» για το πότε η χώρα θα προχωρήσει σε αναδιάρθρωση του χρέους της ή πολύ περισσότερο πότε θα πτωχεύσει. Και µην πω πόσες τέτοιες «έγκυρες πληροφορίες» έχω ακούσει το τελευταίο διάστηµα. Κατά συνέπεια µην ακούτε τίποτε. Κανείς δεν ξέρει πραγµατικά τι θα γίνει... «Θα τα καταφέρουµε» επιµένει ο Γιώργος Θα µου πεις, αφού κανείς δεν ξέρει πραγµατικά τι θα γίνει καιγιατί να πιστέψουµε τον Γιώργο ή τον Παπακωνσταντίνου που µας βεβαιώνουν ότι δεν θα γίνει η αναδιάρθρωση του χρέους ή ότι δεν θα πτωχεύσει η χώρα; Γιατί να δώσουµε βάση στον Γιώργο που κάθε τόσο µας διαβεβαιώνει ότι «θα τα καταφέρουµε»; Ερώτηµα κατά βάση σωστό, για το οποίο δεν έχω καµιά απάντηση. Πλην του ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4627941

Δεν υπάρχουν σχόλια: