Τρίτη 19 Απριλίου 2011

»Γεωργιου... τέλος!

Ο Γιώργος Γεωργίου δε θα συνεχίσει να παρουσιάζει την εκπομπή του, καθώς το κανάλι που την παρουσιάζει ανακοίνωσε ότι δεν επιθυμεί να συνεχίσει. Διαβάστε τι είπε σχετικά ο Γεωργίου.Το Εxtra 3 αποφάσισε να κλείσει το «καφενείο των φιλάθλων» που παρουσιάζει ο Γιώργος Γεωργίου με συμπαρουσιαστές τον Γιώργο Φλώρο και την... Άξια Ανδρεαδάκη, διότι ο τηλεοπτικός σταθμός δεν επιθυμεί να συνεχίσουν τη συνεργασία τους.Το βράδυ της Μ.Δευτέρας ήταν η τελευταία εκπομπή του και ο ίδιος, μετά από την πίεση των τηλεθεατών, είπε στον «αέρα» τα εξής:«Πριν λίγες μέρες η διεύθυνση μου ανακοίνωσε ότι σταματάει η εκπομπή. Εδώ το κανάλι έχει άλλη φιλοσοφία. Δεν είναι MEGA, ANT1 και Alpha. H εκπομπή ήταν δεύτερη σε τηλεθέαση πίσω από το «αποκαλυπτικό δελτίο» του Παπαγιάννη. Όμως δεν τους ενδιαφέρει αυτό. Η διεύθυνση θέλει να φέρω χορηγούς από τους οποίους θα πληρώνεται το κανάλι και θα πληρώνομαι κι εγώ. Αυτό όμως δεν είναι δική μου δουλειά. Εγώ δεν είμαι διαφημιστής. Είμαι δημοσιογράφος».πηγή: gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια: