Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

»Ταβλι, τσιγαρο και Μαγεια

ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΝΕΑ
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ: 17 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ


Βάµος Χανίων Κρήτης 1983. Οργανώνω εκδηλώσεις για το τραγούδι, µε συµµετοχή, της Χαρούλας, του Νταλάρα,του Μητσιά και πολλών άλλων. Υπουργός Πολιτισµού είναι η Μελίνα. Και έρχεται. Τη συνοδεύει η πολύ όµορφη και πολύ νέα Μίνα Βαλυράκη. Η Μελίνα ανεβαίνει στον λόφο του Βάµου. Χίλιοι κάτοικοι την αποθεώνουν! Φτάνει στην...πλατεία του χωριού, που έχει το όνοµα του ∆ηµητρίο υ Λαµπράκη. Πάει κατευθείαν στο καφενείο τουΜαρέντη .«Ενα τάβλι» παραγγέλνε ιστον καφετζή. Ερχεται τοτάβλι. «Υπάρχει εδώ κανένας άλλος ταβλαδόρος να τον κοµµατιάσω;» ρωτάει η υπουργός. Το πλήθος, ολόγυρα, παρακολουθείέκπληκτοκαι θαµπωµένο. Αρχίζει το µατς. Πόρτες. Απέναντι από τη Μελίνα κάθεται ο δήµαρχος.Ο Γιάννης Χατζηδάκης. Πρώτες ζαριές,µε υπεροχή του Χατζηδάκη. Στη δέκατη ζαριά, µε υπερέχοντα πάντα τονδήµαρχο, ηΜελίνα γυρίζει καιµου λέει: «Καλά... Στο καφενείο θα τη βγάλουµε; ∆ενθα πάµε µια βόλτα στο χωριό;». «Βεβαίως!» επικροτεί ο Χατζηδάκης. Και κλείνει τοτάβλι. «Γιατίτο ‘κλεισες;» του βάζει τις φωνές η Μελίνα. «Φοβόσουνα, ε;». «Οχι καιφοβόµουνα... Αφού ήµουνα πολύκαλύτερος...».«Ισοπαλία!», αποφαίνεταιη Μερκούρη. Και σηκώνεται, κλείνοντάς µου το µάτι. «Θα µε τσάκιζε, έτσι όπως πήγαιναν τα πράγµατα», θα µου ψιθυρίσει σε λίγο. Δεν εχω Δει στη ζωή µου πιο γοητευτική γυναίκα! Και έξυπνη – σπίρτο. Και έτοιµη, ανά πάσα στιγµήν, να βάλει στη θέση του όποιον της µπαίνει στη µύτη. Μια µέρα, ένας τύπος, κοµψευόµενος, την έχει τρελάνει στα κοµπλιµέντα. Αλλά όλα είναι «βουτυράτα»,γλεψιµατικά. Είµαι κι εγώ, λίγο πιο πέρα. Η Μελίνα µου...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4621091

1 σχόλιο:

Κλεάνθη είπε...

Κι Παπαδόπουλε, Μελίνα Μερκούρη να συγχρωτίζεται με τον Κο. Πορτο Καρράς, για να φέρει υποτίθεται ακριβούς τουρίστες. Όλοι ίδιοι είναι. Να φάνε τα λεφτά μας, και να μας στείλουνε στο πυρ το εξώτερον. Να ζήσουν αυτοί και να πεθάνουμε εμείς. Αμ δεν θα τους γίνει η χάρη. Δεν θα πεθάνουμε κουφάλα νεκροθάφτη.