Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

»Εγω η «παλιογρια» εχω ονοματεπωνυμο !

Φωτεινή Πιπιλή http://www.aixmi.gr/index.php/ego-i-paliogria-exo-onomateponymo/


Αναζητώντας το απόγευμα στα blogs και στα portal, στοιχεία για το που θα γίνει η κηδεία του Ιάκωβου Καμπανέλλη πέτυχα και μερικά ενδιαφέροντα αφιερώματα για το σπουδαίο συγγραφέα και πάνω απ ’όλα Έλληνα ! Είχα δει και τις εφημερίδες και πολύ ικανοποιήθηκα που του δόθηκε η σημασία που του... άξιζε. Μυθιστορηματική φυσιογνωμία, ποιος αυτός που δε τέλειωσε ούτε καν γυμνάσιο, αναγορεύτηκε μέλος της Ακαδημίας Αθηνών. Μας κληροδότησε όχι μόνο πολιτισμό με το συγγραφικό του έργο αλλά και «Πρόσωπο», αυτό του συνεπούς αγωνιστή. Οι Ναζί τον έστειλαν στο στρατόπεδο των SS, Μαουτχαουζεν για 3 χρόνια. Είχε στο χέρι του για πάντα χαραγμένο τον αριθμό. Ανεξίτηλο βραβείο. Κάθε φορά που μπαίνω σε blogs πότε γελάω, πότε θυμώνω και πότε εντυπωσιάζομαι από τις πικρές αλήθειες ή τα έξυπνα σχόλια ακόμα και των ανώνυμων. Ακόμα και όταν η τεχνολογία χρησιμοποιείται ως παγκοσμιοποιημένος «Μεγάλος Αδελφός» ή κοινώς «ρουφιάνος» δε χάνω το ενδιαφέρον μου γι’αυτήν. «Θύμα» και εγώ η ίδια, όχι συχνά μπορώ να πω, κακόβουλων ή βαριά προσβλητικών σχολίων – πάντοτε από ανώνυμους – επέλεξα με ψυχραιμία αλλά και βαθειά γνώση του τι είναι η πραγματική είδηση να στέκομαι ως αναγνώστρια στις διευθύνσεις που έχουν όντως να μου προσφέρουν ενημέρωση. Λαμπρό παράδειγμα είναι και το dailycos.com-αμερικάνικη σελίδα δημόσιας διαβούλευσης όπου επωνύμως γίνονται ψηφοφορίες για κρίσιμα π.χ. Νομοσχέδια . Πολύ συχνά με ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.aixmi.gr/index.php/ego-i-paliogria-exo-onomateponymo/

Δεν υπάρχουν σχόλια: