Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

»Ελεος πια µε τις συντεχνιες και τα καστρα των βολεµενων

Ελεος πια µε τις συντεχνίες και τα κάστρα των βολεµένων
ΤΟΥ: ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΝΕΑ

∆εν µου αρέσει όλο αυτό που γίνεται. Οχι γιατί τραβάω κανένα ζόρι που η κυβέρνηση τα έχει βρει µπαστούνια και κάθε τρεις και λίγο αναγκάζεται να διαχειρίζεται κρίσεις από το πουθενά. Κρίσεις που σε διαφορετική περίπτωση θα επιλύονταν σε επίπεδο διευθυντή υπουργείου, ενώ τώρα απαιτούνται συσκέψεις επί συσκέψεων µε τον Πρωθυπουργό και... καµιά δεκαριά υπουργούς στη σειρά. Οχι. Αν συµβαίνει αυτό, συµβαίνει για πολύ συγκεκριµένους λόγους, που έχουν να κάνουν µε την οργάνωση του µαγαζιού, την εύρυθµη λειτουργία του, τα ανακλαστικά που δείχνουν κάθε φορά αυτοί που είναι υποχρεωµένοι να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά. Εµένα εκείνο που µε ενδιαφέρει, γιατί κι εγώ και οι δικοί µου σ’ αυτή την κοινωνία ζούµε, είναι η «ιδεολογία» που αναπτύσσεται τελευταία και σύµφωνα µε την οποία, «αφού έχουµε κλέφτες πολιτικούς, νόµος είναι το δίκιο το δικό µου»! Και για να είµαι πιο ακριβής, «νόµος είναι το δίκιο που θεωρώ εγώ ότι έχω δικό µου»! Βρήκαν άλλοθι τους πολιτικούς Το ξέρω, θυµίζει έντονατο γνωστό «νόµος είναι το δίκιο τουεργάτη», που διατείνεται το ΚΚΕ υπό την ιδιότητά του βεβαίως, του αυθεντικού εκφραστή των δίκιων της εργατικής τάξης (λέµε τώρα...), αλλά είναι µια αλήθεια. Περνάειο άλλος µε κόκκινο, παραβιάζει το STOP, µιµείται τον Σουµάχερ στηνΕθνική, οδηγεί στα όρια και, όταν του λες «γιατί, ρεαδερφέ, οδηγείς σαν δηµόσιος κίνδυνος;», έχει έτοιµη την απάντηση: «Γιατί κλέβουν οι πολιτικοί». Εχει ο άλλος µαγαζί,δεν έχει αποδώσει ποτέ ΦΠΑ, κλέβει ασύστολα την Εφορία, τον πιάνουν και η απάντηση είναι σταθερά η ίδια: «Κλέβουν οι πολιτικοί». Το ίδιο συµβαίνει µε αυτόν που κατασκευάζει αυθαίρετο στο δάσος, τον άλλον που δεν πληρώνει φόρους, τον τρίτο που – υπάλληλος ων – τα πιάνει από παντού, τον τέταρτο, τον πέµπτο,τον όγδοο, τον ...διαβαστε εδωhttp://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3382118986583770755

Δεν υπάρχουν σχόλια: