Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

»«Δε μου αρεσει να φοβαμαι»

Η Έλλη Στάη μίλησε για την επιστροφή της στην τηλεόραση

Ύστερα από σχεδόν τρία χρόνια απουσίας από τα τηλεοπτικά δρώμενα η Έλλη Στάη επιστρέφει στη μικρή οθόνη με την παρουσίαση του δελτίου ειδήσεων της ΝΕΤ. Η πρεμιέρα της γνωστής δημοσιογράφου είναι στις 31 Ιανουαρίου ενώ όπως δηλώνει η ίδια θεωρεί πρόκληση το δελτίο ειδήσεων της κρατικής τηλεόρασης. Ο λόγος της επιστροφής της έχει να ...κάνει με την αγάπη της για τη δουλειά της. Όπως δήλωσε σε συνέντευξη που παρέθεσε στην Ελευθεροτυπία τη δουλειά της δεν τη σταμάτησε ποτέ. « Σταμάτησα την τηλεόραση και ήταν δική μου απόφαση. Και θέλω να το διευκρινίσω γιατί ακούω κάποιους να λένε άλλα πράγματα, ενώ γνωρίζουν ότι δεν είναι έτσι. Πήρα αυτή την απόφαση το 2008, όταν ο κ. Κοντομηνάς μου πρότεινε να συνεχίσουμε τη συνεργασία στον Alpha, γιατί είχα αισθανθεί ότι το πλαίσιο ήταν ασφυκτικό. Ήθελα να πάρω μια ανάσα. Στη δουλειά όμως έμεινα, δεν επιστρέφω στην τηλεόραση από... το σπίτι μου. Έφτιαξα το ellispoint.gr, ήθελα να μάθω και το Διαδίκτυο και μετά ξεκίνησα ραδιοφωνικές εκπομπές στον Flash. Δε δέχτηκα πέρσι πρόταση του Ant1 να επιστρέψω κάνοντας πολιτική εκπομπή. Κι αυτό το ξέρουν και δεν το λένε. Η ΕΡΤ είναι δική μου επιλογή γιατί πιστεύω ότι η δημόσια τηλεόραση ειδικά αυτήν την περίοδο, με την κρίση που περνάνε τα μίντια, μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο, να δώσει ένα στίγμα που θα βοηθήσει και την ίδια αλλά και το χώρο των ΜΜΕ. Κι αυτό για μένα είναι μια καινούργια πρόκληση».Ερωτηθείσα για τα δημοσιεύματα που κατά το παρελθόν την ήθελαν να ετοιμάζεται για πολιτική καριέρα σε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ και τη συσχέτιση που ενδεχομένως θα γίνει με την επιστροφή της στην ΕΡΤ η Έλλη Στάη απάντησε ότι: «Πολιτική πορεία δε μου έχει προτείνει ποτέ κανείς. Δεν ξέρω από πού βγαίνει αυτό. Με φοβίζουν πολλά κι έχω και πολλά ερωτηματικά. Το θέμα όμως είναι ότι δε μου αρέσει να φοβάμαι. Και γιατί στις ειδήσεις; Το καλοκαίρι η συζήτηση με την προηγούμενη διοίκηση ήταν για πολιτική εκπομπή, αλλά δεν προχώρησε. Δεν μου είχε γίνει πρόταση για ειδήσεις και δεν το είχα βάλει στα δικά μου data. Ήταν πολύ ξαφνική πρόταση από το Λάμπη Ταγματάρχη να επιστρέψω στις ειδήσεις. Και προφανώς ήταν πολύ πειστικός. Είδα έναν άνθρωπο, τον οποίο ήξερα, να έχει βούληση να κάνει κάποια πράγματα στην ΕΡΤ και με παρέσυρε να τα κάνουμε μαζί. Όσο για την παρεμβατικότητα στη δημόσια τηλεόραση, δεν είναι μόνο από την εκάστοτε κυβέρνηση. Όλο το πολιτικό σκηνικό, όλα τα κόμματα θεωρούν κτήμα τους τη δημόσια τηλεόραση κι αυτό είναι το χειρότερο. Το ότι οι κυβερνήσεις, έχοντας την πλειοψηφία, έχουν και τη δυνατότητα να ασκούν μεγαλύτερη παρεμβατικότητα είναι αυτονόητο».Η δημοσιογράφος μίλησε ακόμη για το πώς «βλέπει» το τηλεοπτικό τοπίο και ειδικά τον τομέα της ενημέρωσης φέτος λέγοντας πως βλέπει τα πράγματα από τη θετική τους εκδοχή. «Δεν πιστεύω ότι έχουμε κακή ενημέρωση. Έχουμε μεγάλη πολυφωνία. Τώρα, αν γίνεται κουραστική γιατί έχει γίνει μανιέρα είναι άλλης φύσεως θέμα. Έχουμε ενημέρωση, με τα ελαττώματά της. Δε θέλω όμως να γίνω κήνσορας και κριτής, γιατί βλέπω ότι αυτό το σπορ ευδοκιμεί πάρα πολύ και δε μιλάω για εσάς, που κάνετε τη δουλειά σας και την κριτική σας. Αλλά βλέπω μέσα στο χώρο μας ο ένας να κρίνει και να επικρίνει τον άλλο, μια διάθεση εσωτερικής ανθρωποφαγίας που δεν κάνει καθόλου καλό στο επάγγελμα και μάλιστα σε τόσο κρίσιμη περίοδο. Αντί να είναι περίοδος αλληλεγγύης, είναι περίοδος αλληλοσφαγής και δε θέλω να βάλω ούτε ένα τόσο δα λιθαράκι σε αυτό».Όσο για το γιατί επέλεξε την ΕΡΤ με τα 4.000 ευρώ μικτά, αντί της ιδιωτικής τηλεόρασης με τα υψηλά συμβόλαια η κα Στάη είπε ότι: «Να προσθέσω ότι άφησα επίσης μια καλοπληρωμένη δουλειά στο ραδιόφωνο, ενώ αποστασιοποιούμαι και από το ιντερνετικό μου εγχείρημα με την έννοια ότι ούτε εκεί θα γράφω. Δε συμφωνώ έτσι όπως έχουν θέσει το θέμα του ασυμβίβαστου, αλλά από τη στιγμή που το έβαλαν θα το ακολουθήσω πλήρως. Έχοντας περιγράψει πριν την κατάσταση στα μίντια λοιπόν, θα σου πω ότι ξέρω να βλέπω τι συμβαίνει γύρω μου. Η περίοδος που περιέγραψες δεν υπάρχει πλέον και, απ' ό,τι μπορώ να δω, δε θα υπάρξει για αρκετά μεγάλο διάστημα για όλους μας. Αντιλαμβάνομαι τη διάσταση των πραγμάτων και επιλέγω να κάνω κάτι που έχει πρόκληση ως προς το αντικείμενό του και την ουσία της δουλειάς. Μου αρέσει αυτή η αναμέτρηση και είναι αυτονότητο ότι δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα στο μυαλό μου. Ελπίζω ότι θα κριθούμε εντίμως από τη δουλειά μας».
http://www.newsbeast.gr/media/arthro/112001/de-mou-aresei-na-fovamai/


Δεν υπάρχουν σχόλια: