Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

»ΠολλοΙ εγκληματιες για ενα εγκλημα

Χρήστος Παναγιωτόπουλος http://www.aixmi.gr/index.php/polloi-eglimaties-gia-ena-eglima/


«Τρούπωσα» σε μια επιχείρηση του Δημοσίου, μέσω ενός γνωστού βουλευτή, και τώρα απεργώ γιατί έληξε η σύμβασή μου και δεν μου την ανανεώνουν. Γιατί, δηλαδή, μονιμοποιούσαν όλους τους συμβασιούχους πριν από μένα;
Είμαι δημόσιος υπάλληλος 25 χρόνια και είμαι έξαλλος με τις περικοπές των αποδοχών μου. Τί θα πει ότι στο γραφείο είμαστε πέντε και οι ...τρεις περισσεύουν; Ας μη μας διόριζαν! Και γιατί φωνάζετε, όταν βλέπετε έναν από εμάς τους πέντε να χτυπάει τις κάρτες για λογαριασμό όλων; Και γιατί γκρινιάζετε όταν πηγαίνουμε για καφέ στο καφενεδάκι της πλατείας; Αφού, έτσι κι αλλιώς, δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε.
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ο αδελφός μου μικρομεσαίος επιχειρηματίας, έχουμε αναδουλειές και δεν αποδίδουμε στο κράτος τον ΦΠΑ -που έχουμε πάρει από τους πολίτες- διότι και το κράτος δεν μας δίνει τον ΦΠΑ που μας χρωστάει. Εντάξει, ας το παραδεχτούμε: Και όταν πήγαιναν καλά οι δουλειές, πάλι δεν τον αποδίδαμε.
Είμαι μηχανικός και έχω δυο αδέλφια -έναν γιατρό και μια δικηγόρο. Φοροδιαφεύγουμε γενικώς, διότι το ίδιο κάνουν τα «μεγάλα ψάρια»! Γιατί να πληρώσουμε εμείς οι μικροί; Κορόιδα είμαστε;
Είμαι δημοσιογράφος και συχνά -πυκνά κάνω παραβάσεις με το αυτοκίνητο. Τη μια παρκάρω πάνω στο πεζοδρόμιο, την άλλη στρίβω εκεί που απαγορεύεται, την τρίτη περνάω με «βαθύ πορτοκαλί» (άντε, πες το κόκκινο)! Πώς τα καταφέρνω με τα πρόστιμα; Γνωρίζω τον αστυνομικό διευθυντή και μου σβήνει τις κλήσεις, καλέ! Σιγά μην πληρώσω!
Χτίζω ένα μικρό σπιτάκι και «λάδωσα» τον υπάλληλο στην Πολεοδομία, διότι το ίδιο κάνουν όλοι. Ο πρωθυπουργός Κ. Σημίτης δεν είχε πει στη Βουλή -άρα και αποδεχθεί- τον όρο «γρηγορόσημο»;
Έχω μια μικρή επιχείρηση και πάντα «λαδώνω» τον εφοριακό όταν έρθει για έλεγχο, διότι έτσι κάνουν οι πάντες. Αλλά και επειδή θα με τσακίσει στα πρόστιμα αν δεν τα πάρει!
Είμαι υπάλληλος στη ΔΕΗ και έδωσα «φακελάκι» στον χειρουργό που έκανε την εγχείρηση στη γυναίκα μου, διότι μου το ζήτησε. Το ίδιο θα έκανα και αν δεν είχε ζητήσει. Αλλιώς πώς θα πρόσεχε τον άνθρωπό μου;
Πηγαίνω καθημερινά στη δουλειά μου με το μετρό, χωρίς να ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩhttp://www.aixmi.gr/index.php/polloi-eglimaties-gia-ena-eglima/


Δεν υπάρχουν σχόλια: