Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

»Παπαδακης:«Στις βραδινες εκπομπες κανουν κωλοτουμπες, οχι στις πρωινες»

Πιπέρι θα βάλει ο Ant1 στο στόμα του Παπαδάκη, που άρχισε τις σπόντες για συναδέλφους του, αλλά και τα. μπινελίκια πρωί - πρωί, προκαλώντας πονοκέφαλο στους υπεύθυνους του σταθμού. Το ξεσήκωμα προκάλεσαν τηλεθεατές, που του έστειλαν email κατηγορώντας τον ότι τα «έχει κάνει πλακάκια» με τους φαρμακοποιούς ή με την κυβέρνηση. «Εγώ δεν καλύπτομαι ούτε από τους φαρμακοποιούς, ούτε από την... κυβέρνηση, γιατί τους ρωτάω αν θα παίρνουμε φθηνότερα φάρμακα και δεν μου απαντάνε. Μήπως βλέπετε άλλη εκπομπή; Εγώ στην ζωή μου δεν έχω κάνει κωλοτούμπες ποτέ, για αυτό λέω: Μήπως βλέπετε άλλη εκπομπή; Και δεν εννοώ άλλη πρωινή, αλλά βραδινές», είπε και πέταξε και το αγγλικό του «You know what I mean»! Μετά από λίγο μιλώντας για τους δημοσιογράφους των blogs, της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, βρήκε αφορμή να πει «Πάντως, αυτά που λένε "πόσα παίρνεις και τα λες αυτά" είναι μαγκιές του κ*λου»! http://www.star.gr/media/77209

Δεν υπάρχουν σχόλια: