VETO 300
Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011
Απο 1η Φλεβαρη, δεν πληρωνουμε το χαρατσι…
http://greki-gr.blogspot.com/2011/01/1_28.html
Από "
Επιτροπές Ενάντια στην Ακρίβεια
" μέσω "
Σίβυλλα
"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλιο
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλιο