Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Απο 1η Φλεβαρη, δεν πληρωνουμε το χαρατσι…

http://greki-gr.blogspot.com/2011/01/1_28.htmlΑπό "Επιτροπές Ενάντια στην Ακρίβεια" μέσω "Σίβυλλα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο