Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

»Μαρινα Τσιντικιδου Yπεβαλε μηνυσεις!

Η Μαρίνα Τσιντικίδου μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star για την υπόθεση στην οποία εμπλέκεται, ύστερα από κάποιες, συκοφαντικές, όπως η ίδια υποστηρίζει, αναρτήσεις σε sites και blogs, που την έκαναν να προσφύγει στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. «Δεν μπορείς ξαφνικά να λες κάτι τέτοιο. Θα το πληρώσεις, αν το πεις. Είμαι πολύ πληγωμένη και πολύ στενοχωρημένη. Ήρθα για να καταθέσω μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμηση εναντίον τριών blogs. Έχει γίνει το κακό και ήδη με παίρνουν φίλοι και μου λένε αν με συνέλαβαν και αν είμαι καλά. Όχι, είμαι σπίτι μου, δεν με συνέλαβε κανείς. Είναι αλητεία αυτό το πράγμα. Έχω διαβάσει διάφορα πράγματα για μένα αλλά όχι τόσο άσχημο που θα με κάνει να φτάσω στο επίπεδο αυτό», δήλωσε. http://www.yupi.gr/gossip/c24284/Marina_Tsintikidoy.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: