Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

»Γ. Παπαδακης: Δεχομαι εκβιασμους και απειλες

Ο Γιώργος Παπαδάκης στη σημερινή του εκπομπή, παρουσίασε το θέμα με το θάνατο του ανασφάλιστου αλλοδαπού, πατέρα τεσσάρων παιδιών, ο οποίος έπεσε από όροφο του υπουργείου Εργασίας την ώρα που καθάριζε τα τζάμια.

Ο παρουσιαστής ενημερώθηκε από το κοντρόλ ότι ο εκπρόσωπος της εταιρείας που ήταν στην τηλεφωνική γραμμή έκλεισε το τηλέφωνο. Ο Γιώργος Παπαδάκης έκανε μια ...

διευκρίνιση, η οποία προκάλεσε αίσθηση.

«Για να μην έχω και κανένα πρόβλημα, επειδή έχω αρκετά προβλήματα τώρα τελευταία και απειλές και εκβιασμούς, το ότι λέτε ψέματα δεν το λέω εγώ αλλά ο υφυπουργός εργασίας», είπε ο παρουσιαστής.

Στο παρελθόν κάποιοι είχαν προσπαθήσει να τον δείρουν πάνω στο μηχανάκι του και όπως δήλωσε ο ίδιος στον Αντώνη Πρέκα και το zappit.gr, «Προσπαθούν να με φοβίσουν, δεν θα τα καταφέρουν. Πρόκειται για μηχανισμούς που στέκονται ενάντια στα συμφέροντα του κοινωνικού συνόλου και όποιος πηγαίνει κόντρα στα θέλω τους είναι ενοχλητικός. Δεν με πτοούν ούτε οι απειλές ούτε οι εκβιασμοί τους».

Ο Γιώργος Παπαδάκης συνεχίζοντας, υποστήριξε : «Οι μηχανισμοί εκβιασμού που χρησιμοποιούν είναι πολλοί. Απειλές πως θα μου κόψουν κάθε πηγή πληροφόρησης, πως θα ασκήσουν πιέσεις σε διάφορα πρόσωπα ώστε να μην έρχονται καλεσμένοι στην εκπομπή μου ή να χρησιμοποιήσουν τις πλέον προσφιλείς τους μεθόδους μέσω της "βιομηχανίας" εξωδίκων και αγωγών πολλών χιλιάδων ευρώ. Δεν με πτοούν . Όσοι δεν θέλουν να αποκαλύπτεται η αλήθεια και την αποσιωπούν θα με βρίσκουν μπροστά τους», κατέληξε ο παρουσιαστής.

http://www.star.gr/media/74346



Δεν υπάρχουν σχόλια: