Λώρη Κέζα ΒΗΜΑ
Ας αφήσουμε κατά μέρος τις απεργίες της εβδομάδας για να διερωτηθούμε: Είμαστε ευχαριστημένοι από τις δημόσιες συγκοινωνίες; Τα λεωφορεία φτάνουν σε συγκεκριμένες ώρες στις στάσεις; Οι οδηγοί είναι ευγενείς και εξυπηρετικοί; Ο αριθμός των επιβατών επιτρέπει την αξιοπρεπή μετακίνηση; Αξίζει εν τέλει το 1 ευρώ για να διανύσει κάποιος μισό χιλιόμετρο; Οχι, δεν αξίζει ούτε το 1 ευρώ του εισιτηρίου ούτε πιάνει τόπο το... υπέρογκο μισθολογικό κόστος για τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ ή τον ηλεκτρικό. Είναι λοιπόν προκλητικό που χρυσοπληρώνονταν με πάσης φύσεως επιδόματα οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς χωρίς να ανταποδίδουν στην κοινωνία τα προνόμια που απολάμβαναν. Ασφαλώς είναι εκνευριστικό που χρειάστηκε να έλθει η τρόικα για να διαπιστωθούν τα χουβαρνταλίκια και να δηλώσει ο κ. Δ. Ρέππας, υπουργός Μεταφορών, ότι κανείς δεν θα παίρνει περισσότερο από 10% πάνω από τον μισθό του. Υπήρχε τεράστιος κατάλογος επιδομάτων που είχαν επινοήσει οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ενα από τα αξιομνημόνευτα ήταν το επίδομα έγκαιρης προσέλευσης. Πληρώνονταν εξτρά για να πηγαίνουν στην ώρα τους για δουλειά, ωσάν αυτό να μην είναι αυτονόητο. Υπήρχε επίσης το επίδομα προθέρμανσης. Αυτό ξεκίνησε από τα παλιά οχήματα, τα οποία για να κινηθούν έπρεπε να έχουν ζεστό μοτέρ. Ο οδηγός πήγαινε τάχα μου 15 λεπτά νωρίτερα για να θερμάνει τον κινητήρα- χωρίς κανείς να μπορεί να δικαιολογήσει γιατί αυτός ο χρόνος δεν προσμετρείτο στο κανονικό οκτάωρο. Μιλώντας για οκτάωρο κι επειδή ακούγονται διάφορα για...Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=6&artId=325378&dt=22/12/2010#ixzz18pQuXGcF
ΒΙΝΤΕΟ! ΜΕΓΑΛΗ έκρηξη σε διυλιστήριο στη Σμύρνη...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου