Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

»ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΤΑ ΚΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΩΝ...

Εντονα σαρκαστική με όλη αυτή την τρέλα της μαγειρικής στην τηλεόραση είναι η Δήμητρα Παπαδοπούλου. Και ιδιαίτερα καυστική με τους κάθε λογής κριτές στα διάφορα talent shows, που φέρονται απαξιωματικά στους νεαρούς διαγωνιζόμενους. Δεν έχει άδικο ούτε στο ένα ούτε στο άλλο. "Τη μαγειρική ούτε να τη χέσω", λέει......στο Down Town. "Εγώ ακόμη και μια ομελέτα να μου πουν να κάνω βαρι­έμαι. Πόσο μάλλον να δω κάποιου άλλου. Μου φαίνεται τόσο ανιαρό να βλέπω το μαγείρεμα, που κάνω το σταυρό μου και αναρωτιέμαι πώς μπορούν κάποι­οι να τα βλέπουν αυτά. Πάω στη μάνα μου, καμιά φορά έχει ανοιχτή την τηλεόραση στο σέσκουλο και στο μπρόκολο, και δεν μπορώ να καταλάβω πώς κολλάει σʼ αυ­τό. Απʼ την άλ­λη, το τραγούδι με αφορά πιο πολύ από το μαγείρεμα. Απλά, ξέρεις τί; Σπάζομαι με τον τρόπο που μιλάνε στα παιδιά και καμιά φορά και με τα ίδια τα παιδιά που πάνε εκεί. Τσατίζομαι. Αλλάζω κανάλι. Λέω "έλα μωρέ τώρα, ήρθε ο "Θεός" να σου πει εσένα πώς τραγουδάς και κάθεσαι εσύ και καταδέχεσαι και τον ακούς"; Μου τη βαράει"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: