στο βάθος είναι ο Αντώνης που παρακαλάει …. να μην πέσει γιατί μετά… θα χρειαστεί να περάσει και αυτός ΚΑΙ ΔΕΝ …ΤΟ ΈΧΕΙ.
Το ειδα στον Γκρινιαρογατο
Σχόλιο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλιο