Καταλαβαίνω ότι η φτώχεια φέρνει γκρίνια και εκείνη λάθη, αλλά τέτοιο πράγμα δεν το περίμενα! Το Alter έχει μεγάλες δυσκολίες -κατανοητό- αλλά είναι δυνατόν να δείχνει Σάββατο βράδι τα best οf της εκπομπής του Αυτιά; Ποιός φωστήρας το σκέφτηκε; Μόνο αν κυριαρχείσαι από σαδιστικές τάσεις θα...
κάτσεις Σαββατόβραδο μπροστά στην τηλεόραση για να δεις σε επανάληψη τις καλύτερες στιγμές από την εκπομπή του Αυτιά! Ποιός φυσιολογικός άνθρωπος θα το άντεχε για πάνω από ένα λεπτό;
Εξαφανίστηκε 12χρονος στον Άγιο Παντελεήμονα
Πριν από 13 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου