ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΑΚΟΥΣΗΣ ΒΗΜΑ
Τα εν οίκω μη εν δήμω έλεγαν οι πρόγονοί μας, αλλά εδώ που έχουμε φθάσει, με την οικονομική κρίση να βαθαίνει και να παίρνει πρωτοφανείς διαστάσεις στον χώρο του Τύπου, δεν έχουν νόημα η σιωπή και το κρυφτούλι. Δεν ταιριάζουν στη φύση του επαγγέλματος, δεν περιποιούν τιμή, ούτε μας πρέπουν. Κακά τα ψέματα, αλλά η οικονομική θέση των ..
.μέσων ενημέρωσης χειροτερεύει ημέρα με την ημέρα. Τα διαφημιστικά έσοδα στον ημερήσιο Τύπο έχουν εκμηδενισθεί και στον κυριακάτικο έχουν περιορισθεί σε επίπεδα Αυγούστου. Και μαζί οι κυκλοφορίες βαίνουν φθίνουσες, επηρεαζόμενες βαθύτατα και από την υπερανάπτυξη των ιντερνετικών μέσων ενημέρωσης. Το κοινό των ημερήσιων εφημερίδων είναι σήμερα γηρασμένο, η ηλικιακή του σύνθεση αρχίζει από την τέταρτη δεκαετία και από εκεί και κάτω ψάχνει κανείς με τα κιάλια να βρει αναγνώστη χάρτινης εφημερίδας. Αντιστοίχως, η κάμψη της διαφήμισης πλήττει βαθύτατα τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, έχει φέρει σε εξαιρετικά δυσχερή οικονομική θέση ακόμη και τους ισχυρότερους των τηλεοπτικών σταθμών που μέχρι πρότινος απολάμβαναν σημαντικά έσοδα και κέρδη. Τα ραδιόφωνα έχουν προ πολλού περιθωριοποιηθεί και μετακινηθεί από τη ζώνη της ενημέρωσης στη φθηνότερη και αποδοτικότερη της μουσικής. Και ο νέος κύκλος της γρήγορης ιντερνετικής ενημέρωσης ζει τον νεανικό ενθουσιασμό και πληθωρισμό της, κυριαρχείται από πλήθος επιλογών που κατατέμνουν την αγορά και δεν επιτρέπουν ακόμη έσοδα ικανοποιητικά και ευκαιρίες μαζικής απασχόλησης. Ο κλάδος συνολικά είναι ...Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=369568&dt=25/11/2010#ixzz16HpbjLq8
Το χειρότερο πρωινό για να ξεκινήσετε την ημέρα σας
Πριν από 1 λεπτό
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου