Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

»"ΚΡΑΖΟΥΝ" -ΔΙΚΑΙΩΣ- ΤΟΝ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ..

Το κραυγαλέο "φάλτσο" του Λαζόπουλου στην πρεμιέρα της εκπομπής του το επισημάναμε με σχόλιά μας από την πρώτη στιγμή. Σήμερα το αποδοκιμάζουν ο Γ. Παπαχρήστος και ο Ηλ. Κανέλλης στα ΝΕΑ. Ευτυχώς, φαίνεται ότι πέφτει το τείχος της σιωπής για ό,τι κάνει ο ταλαντούχος, αλλά αλαζόνας και...

λαϊκιστής Λάκης. Το χάϊδεμα των αυτιών κάθε συντεχνίας, που αγωνίζεται να κρατήσει τα προνόμιά της σε βάρος του κοινωνικού συνόλου, δεν μπορεί να παρουσιάζεται ως στήριξη των μη προνομιούχων. Στους καιρούς της πιό σκληρής λιτότητας δεν μπορεί να εμφανίζεται ως Ρομπέν των Δασών κάποιος που υιοθετεί όσους εκβιάζουν την κοινωνία -με κορυφαίο παράδειγμα τους φορτηγατζήδες. Δεν μπορεί να υποδύεται τον εκσυγχρονιστή κάποιος που στέκεται δίπλα σε ό,τι πιό αναχρονιστικό συνεχίζει να υπάρχει μόνο στην Ελλάδα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η επιλογή μιας μερίδας πολιτών απο τον Λαζόπουλο για την προβολή των αιτημάτων της ηταν αναγκαστική πιστεύω.Επειδή δεν μπορεί να βρεί ανθρώπους να "φωνάζουν" λαϊκίζοντας οτι διαλύτεται ο κλαδος τους,οτι θα πεινασουν οι οικογενειες τους κλπ βρηκε τα ευκολα θυματα.
Μη παρεξηγηθώ.Ειμαι φανατικος του Λακη.Τον γουσταρω.Ομως εμενα,που προσπαθω να βρω δουλεια εδω και 2 χρονια.Που χτυπαω πορτες στον ΟΑΕΔ και μου λενε "εχουμε καταντησει υπηρεσια διεκπαιρωσης" δηλαδη ενα τεραστιο γραφειοκρατικο μπουρδελο με μηδενικες αρμοδιοτητες αντι να με βοηθησει στην αναζητησει εργασιας,εμενα που ψαχνω να εργαστω παρα το πτυχιο μου και το μεταπτυχιακο μου,εμενα που δεν εχω περιουσια και μενω με τους γονεις μου 29 ετων γαϊδουρι σε νοικιασμενο σπιτι γιατι δεν ειχαμε παππουδες με περιουσια να μας αφησουν κατι,εμενα δεν με εκφραζει.
Χεστηκα αν οι φορτηγατζηδες χασουν την περιουσια τους που χρηματιστηριακα φτιαξανε τοσα χρονια σ'ενα φαυλο και κλειστο κυκλωμα αγοραπωλησιας αδειων.Εμενα ο Λακης δεν με εκφραζει.Ναι θελω να χτυπαει το πολιτικο συστημα,ναι στην ελευθερια του να λεει οτι θελει,ναι στη σατυρα διχως ορια και σε οποιον αρεσει.Αλλα η Ελλαδα εχει συντεχνιες παντου.Συντεχνιες ηθοποιων,δημοσιογραφων,αγροτων,συνδικαλιστων.Εχει ομως και συντεχνιες ανεργων,νεων διχως ονειρα,απελιπσμενων,ηθικων που λενε 'κρατα λιγο ακομα'.Εμεις ξεχαστηκαμε.Δεν περιμενω το λακη να με παρηγορησει ή να με αφυπνισει.Δεν κοιμαμαι.Απλα ψαχνομαι και δεν βρισκω λυση.
Γι'αυτο Λακη,ξαναγυρνα στη Λαρισα να βρεις τις ριζες σου.Κοιτα τον κοσμο τον απλο και οχι τις συντεχνιες.Φιλικα στο λεω.Εγω ετσι κι αλλιως παντα θα σε παρακολουθω...για να εχω σφαιρικη γνωμη για ολα τα ζητηματα.