Γράφει Η ΤΗΛΕΦΑΚΑ
Το είπε ο συνήθως καλά πληροφορημένος Χασαπόπουλος και το κρατάμε. Ο Φασούλας, αν δεν προταθεί από το ΠΑΣΟΚ ούτε για υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης, μπορεί να κατέβει ως ανεξάρτητος στο δήμο Πειραιά κόντρα στον επίσημο υποψήφιο Γιάννη Μίχα! Καλά, ο ίδιος ο Φασούλας δεν έλεγε ότι θα πάει όπου του πει το...
κόμμα του; Ετσι είναι. Σε αυτό δεν περιλαμβάνεται, όμως, το να πάει σπίτι του! Αυτό αποκάλυψε ο Χασαπόπουλος και το θέμα είναι αν το άκουσε το ΠΑΣΟΚ. Διότι φανταστείτε να μην του προτείνει τίποτα και εκείνος να κατέβει ως "αντάρτης" στον Πειραιά. Μπάχαλο θα γίνει...
Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010
»"ΑΝΤΑΡΤΗΣ" ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΦΑΣΟΥΛΑΣ;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου