Μπορεί να πιστέψει κανείς ότι εννέα μήνες μετά τον σχηματισμό της κυβέρνησης παραμένουν χωρίς διοικήσεις κρίσιμοι οργανισμοί; Το ΙΚΑ, ο ΟΓΑ, το ΤΕΒΕ, αλλά και μεγάλες εφορίες, δεν έχουν ηγεσία! Ο Φλωρίδης δεν κρατήθηκε, το είπε στον Real Fm: "δεν μπορεί οργανισμοί, οι οποίοι έχουν καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση του μνημονίου, να...
παραμένουν ακέφαλοι". Ο βουλευτής σημείωσε χαρακτηριστικά, ότι δεν υπάρχει εξήγηση, γιατί συμβαίνει αυτό σε νευραλγικές υπηρεσίες και οργανισμούς στο δημόσιο.
Άρθρο προέδρου ΝΙΚΗΣ, Δ. Νατσιού: "Σπουδές φύλου" ή γκρέμισμα της
οικογένειας;
Πριν από 52 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου