Γράφει Η ΤΗΛΕΦΑΚΑ
Καλά, ο Αϊβαλιώτης δεν παίζεται! Πρωί -βράδι με την ίδια πορτοκαλί μπλούζα! Είναι από "χέρι" άραγε ή ξέμεινε από λεφτά; Θέλω να ελπίζω το πρώτο, γιατί αν ισχύει το δεύτερο άστα να πάνε! Χθες το βράδι ήταν στο κεντρικό δελτίο του Μega με την πορτοκαλί μπλούζα. Σήμερα το πρωί στους Αρβανίτη -Μπιζόγλη στη ΝΕΤ, ξανά με την ίδια πορτοκαλί μπλούζα! Αν πάντως υπάρχει...
οικονομικό πρόβλημα, μήπως κάνουμε ρεφενέ να του πάρουμε κανα ρουχαλάκι;
Επαναστατική απόφαση: Η πρώτη δίκη που κερδήθηκε με συνήγορο τεχνητής
νοημοσύνης
Πριν από 58 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου