Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

»ΚΙΛΤΙΔΗΣ: Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΜΦΥΛΙΟ ΣΤΗ ΝΔ

Με σφοδρή προσωπική επίθεση κατά του
Σαμαρά συνόδευσε την αποχώρησή του ο Κιλτίδης. Τον κατηγορεί ότι επιδίδεται σε εσωτερικές αναδιατάξεις και εκκαθαρίσεις, στο πλαίσιο εμφύλιου πολέμου που μαίνεται μεταξύ προσώπων, ούτε καν ομάδων -όπως λέει. Ο Κιλτίδης σημειώνει ότι δέχεται ενορχηστρωμένη επίθεση από το εσωτερικό της ΝΔ για το...
Βατοπέδι (τον Κοντό, εννοεί) για να πληγεί το κύρος του. Επιχειρεί δε να πείσει ότι φεύγει γι' αυτούς τους λόγους από το κόμμα και όχι για να πάει στη Ντόρα! Ποιόν πείθει όμως; Διαβάστε τί είπε: "Εκχώρησα δυο φορές τη συνείδησή μου στις επιλογές της ηγεσίας της ΝΔ, επιδεικνύοντας ανοχή και καρτερικότητα εν ονόματι της ιστορίας της παρατάξεως, αλλά τους τελευταίους μήνες το ποτήρι ξεχείλισε. Ιδιαιτέρως δεν ήθελα επ' ουδενί η παράταξή μου και ο ίδιος να αρνηθούμε να δούμε κατάματα την αλήθεια για την οικονομική διάσωση της χώρας (εννοεί ότι καταψηφήσισε η ΝΔ το μνημόνιο διάσωσης)... Βρίσκομαι μπροστά σε εξόφθαλμη και ενορχηστρωμένη προσπάθεια, που καθημερινά εκδηλώνεται και προέρχεται από το κόμμα στο οποίο ανήκω, προκειμένου να πληγώ ηθικά και να απομειωθεί το πολιτικό μου κύρος... Για την κίνησή μου να ανεξαρτητοποιηθώ δεν χωρούν περαιτέρω ερμηνείες, καθώς η ουσία της είναι αυτονόητη: η διαφύλαξη της προσωπικής μου τιμής και αξιοπρέπειας. Είμαι υποχρεωμένος να δεχθώ την απόφαση -απαίτηση των πολιτικών μου φίλων και συναγωνιστών και να διαχωρίσω τη θέση μου από την ΝΔ του κ. Σαμαρά, αποχωρώντας από την κοινοβουλευτική της ομάδα και τα κομματικά όργανα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: