Της ΕΛΕΝΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ
Εντάξει, το καταλάβαμε! Η οικογένεια Πατίτσα έχει κάνει το θωρηκτό "Αβέρωφ" κάτι σαν τον κήπο με την πισίνα του σπιτιού της! Αφού εκεί δίνει όλα τα πάρτι της (αρραβώνων, γάμου, κλπ). Τώρα αν αυτό μας ενοχλεί να πάμε σε ψυχιάτρους, όπως μας συνέστησε η μαμά Πατίτσα. Με την τοποθέτηση Βενιζέλου επί του θέματος...
αποτρέψαμε, τουλάχιστον, να γίνουν τα βαφτίσια του πρώτου παιδιού του νεόνυμφου ζευγαριού στο "Αβέρωφ" και το πάρτι της αποφοίτησής του από το κολλέγιο. Λίγο είναι αυτό;
ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ σε Πλεύρη και Ανδριανό στο Άργος...
Πριν από 5 ώρες



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου