Οι «Ράδιο Αρβύλα» αν και έχουν έδρα τη Θεσσαλονίκη (ή μήπως λόγω αυτού;) δεν αφήνουν σε χλωρό κλαρί το Νομάρχη της πόλης Π. Ψωμιάδη και πολύ καλά κάνουν. Τα τρία χαρακτηριστικά αποσπάσματα που παραθέτουν είναι από τις αγαπημένες πρωινές εκπομπές του Νομάρχη. Σε αυτή του Αυτιά, ενώ μιλάει για την ανυπαρξία του κράτους, ξαφνικά αρχίζει να τραγουδάει το γνωστό λαϊκό άσμα «Οι αναμνήσεις», του Τ. Βοσκόπουλου για να παραπέμψει στο χρέος του τραγουδιστή. Σε αυτή του Παπαδάκη, σχολιάζει ότι η Βασιλεία και η Χούντα δεν έχουν καμία διαφορά από τη σημερινή πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα και όταν ο Γ. Παπαδάκης του θύμισε τις εξορίες, εκείνος του απάντησε «μπράβο»! Τέλος...
... σε μια ακόμη εκπομπή του Γ. Παπαδάκη, τα έβαλε με τους δημοσιογράφους φωνάζοντας ότι ισοπεδώνουν τα πάντα, χτυπώντας με δύναμη συνεχώς το γραφείο όπου καθόταν και μετά υποστήριξε ότι κάνουν μεταξύ τους χαλαρή κουβέντα. Σημείωση: όλα αυτά δεν είναι προϊόν μοντάζ! http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=44865
Πώς να αντιμετωπίσετε τους λεκέδες από ιδρώτα στα λευκά μπλουζάκια
Πριν από 25 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου