Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

»Ο ΤΕΛΗΣ "ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ" ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ...

Επίθεση στον Σαμαρά για τη διαγραφή του από τη ΝΔ εξαπέλυσε ο Παυλίδης, κατηγορώντας τον ότι "αντί να κηρύξει πανστρατιά για ουσιαστική συμμετοχή στην ανόρθωση της οικονομίας, ανοίγει πληγές στο κόμμα που κανένα σφουγγάρι δε μπορεί να καθαρίσει". Εκανε λόγο για "πανικό της Ρηγίλης", όταν διαπίστωσε ότι βρίσκεται στη Ρόδο για να μετάσχει στο προσυνέδριο. "Ο πανικός εκδηλώθηκε με τηλεφώνημα..
.
του Δ/ντή του γραφείου του Σαμαρά που μου μετέδωσε ότι ο πρόεδρος επιθυμεί να μην παραστείτε στην αυριανή εκδήλωση. Η απάντηση μου: Διαβιβάσατε στον κ. πρόεδρο ότι παρακαλώ να μου το ανακοινώσει ο ίδιος αύριο, που θα είμαι απέναντί του στη συνάντηση, που γίνεται στην πατρίδα μου Ρόδο. Εντός 15 λεπτών ολοκληρώθηκε, με τρόπο κωμικό, η διαδικασία διαγραφής μου. Ο πρόεδρος της ΝΔ με τις μεθοδεύσεις, που ακολούθησε και τις σκοπιμότητες που υπηρετεί, μπορεί να με απεμάκρυνε από το κόμμα του οποίου είμαι αμετακίνητα μέλος από της ιδρύσεως του, αλλά από την "παράταξη", και κυρίως από τη συνείδηση των Δωδεκανησίων, που με τιμούν με την ψήφο τους επί 30 και πλέον χρόνια, δε μπορεί, να με διαγράψει ό,τι και να κάμει, όπως δε μπορεί αφ’ ενός να διαγράψει την ιστορία, τόσο τη δική μου, όσο και τη δική του, αφ’ ετέρου να μου αφαιρέσει το δικαίωμα να συνεχίσω ν’ αγωνίζομαι για τον τόπο μας".

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΞΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Ανώνυμος είπε...

Καλά ο Σαμαράς δεν τον αθώωσε ψηφίζοντας την μή παραπομπή του στο ειδικό δικαστήριο? Τώρα αγρίεψε? Μήπως πάσχει από γεροντική άνοια το εγγόνι της πηνελόπης δέλτα? Εμείς πάντως δεν ξεχνάμε και μαζί με τον παυλίδη έχουμε διαγράψει και τον Σαμαρά.

m s είπε...

αντε στο καλο και σε καλη μερια οι αρπαχτες σου
οσο για αυτους ου σε ψηφισαν να σε χαιρονται καμαρι μου!