μεγάλες "επιτυχίες" στο ενεργητικό του ο άνθρωπος! Γι' αυτό και διακαιολογημένα εξανίσταται γιατί ο Χρυσοχοΐδης δεν έχει καταφέρει να λύσει όλα τα προβλήματα της τρομακρατίας και του κοινού εγκλήματος σε 5 μήνες...Εγώ τώρα απλώς ρωτώ: είναι δυνατόν να δει άσπρη μέρα η ΝΔ, όταν τα στελέχη της συμπεριφέρονται σαν αρειανοί, που μόλις πάτησαν το πόδι τους στη γη;
Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010
ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ Ή ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ;
μεγάλες "επιτυχίες" στο ενεργητικό του ο άνθρωπος! Γι' αυτό και διακαιολογημένα εξανίσταται γιατί ο Χρυσοχοΐδης δεν έχει καταφέρει να λύσει όλα τα προβλήματα της τρομακρατίας και του κοινού εγκλήματος σε 5 μήνες...Εγώ τώρα απλώς ρωτώ: είναι δυνατόν να δει άσπρη μέρα η ΝΔ, όταν τα στελέχη της συμπεριφέρονται σαν αρειανοί, που μόλις πάτησαν το πόδι τους στη γη;
Η ανικανότητα του Δένδια είναι δεδομένη. Αυτό όμως δεν αποτελεί άλλοθι για να τη βγάζει καθαρή ο Χρυσοχοίδης ο οποίος έχει την ασυλία των ΜΜΕ... Οργιάζουν η τρομοκρατία και η εγκληματικότητα. Τον Δένδια τον πληρώνουμε για να κάνει αντιπολίτευση. Και αυτό πρέπει να κάνει. Αυτή είναι η δουλεία του και τη δική του ανικανότητα την έκρινε ο λαός στις εκλογές. Τον Χρυσοχοίδη τον έχουμε εκλέξει για να ασκεί εξουσία και για να μας λύσει το πρόβλημα. Άλλωστε αυτός έλεγε, με στόμφο ότι μέχρι το Πάσχα θα έχει λύσει το θέμα της εγκληματικότητας. Αν είχε κατεβάσει τους τόνους και δεν είχε κατηγορήσει τους πάντες για ανικανότητα ίσως σήμερα να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Αν είχε επιλέξει τη συνεργασία αντί να το παίζει κομματόσκυλο ίσως να ήταν διαφορετικά τα πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε, ο πολιτισμός μας δεν επιτρέπει την... κρεμάλα(!),
ΑπάντησηΔιαγραφήούτε διαφαίνεται ότι μπορούν να γίνουν, για όσους οδήγησαν τη χώρα στη χρεωκοπία, δίκες του τύπου της... "δίκης των 6"(!), γι΄ αυτό, μπορεί ο καθένας, με περίσιο θράσσος, να το ρίχνει στην "τρελλή"...