Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

»ΑΤΙΜΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ,ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΣ!!!


Του Δημήτρη Καμπουράκη
Από το protagon.gr

Θερμή παράκληση προς τους μακρινούς και κοντινούς μου συγγενείς, προς συγχωριανούς, μπατζανάκηδες, συμπεθέρους, συντέκνους, γείτονες, παπάδες, μητροπολίτες, περιπτερούδες, οδηγούς της διπλανής λωρίδας, Βορειοηπειρώτισες οικιακές βοηθούς, γιάπηδες, δικηγορίνες, οδοκαθαριστές, συζύγους βιομηχάνων και εφοπλιστών, τηλεθεατές, τηλεθεάτριες, μπετατζήδες-μπογιατζήδες-αμμοκονιαστές και συναφή επαγγέλματα:
Μη με ρωτάτε, σάς εκλιπαρώ,τι έγινε με τη Μενεγάκη. Δεν έχω ιδέα. Δεν ξέρω αν αυτή απάτησε τον σύζυγο της ή αν ο σύζυγος κεράτωσε την κυρία. Δεν ξέρω αν χώρισαν εξαιτίας της τηλεθέασης ή εξαιτίας του μουσακά της....
... Ούτε πόσες φορές γράφτηκε και ξαναγράφτηκε το δελτίο χωρισμού πριν σταλεί. Δεν γνωρίζω το νομικό υπόβαθρο των δικηγόρων εκάστης πλευράς, ούτε έχω κάτι ακουστά για μια μυστηριώδη κουνιάδα που πηγαινοέρχεται στην υπόθεση. Ειλικρινά δεν έχω διαβάσει το προγαμιαίο συμβόλαιο του ζεύγους, ούτε έμαθα αν η Ελένη άφησε τα λουλούδια της απότιστα για να μην την απαθανατίσουν λυπημένη κι άβαφη οι κάμερες που βρίσκονται έξω από το σπίτι της. Δεν έχω γνώση της οικονομοτεχνικής μελέτης που οδήγησε τους δύο γονείς ν' αγοράσουν για τα παιδιά τους τρία σπίτια στο Ντουμπάι και όχι στο Τζιμπουτί. Επίσης, δεν διαθέτω καμία πληροφορία για το τι ακριβώς έλεγαν στο κρεββάτι τους πριν κοιμηθούν τους τελευταίους μήνες, οπότε δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω τα αποκλειστικά ρεπορτάζ δεκάδων συναδέλφων. Δεν ξέρω τι συζητούσε ο Λάτσιος με την αδερφή του όταν τους είδαν μαζί στο μυστηριώδες μαύρο αυτοκίνητο, ούτε αν υπάρχει γραμμή χωρισμού στην παλάμη της Ελένης. Μια φορά την έχω χαιρετίσει τη γυναίκα στη ζωή μου, δεν τόλμησα ν' ανοίξω το χέρι της και να το μελετήσω. Αφήστε που δεν ξέρω χειρομαντεία. Ιδέα δεν έχω ποιά άσματα τραγούδησε η Θεοδωρίδου στην κουμπάρα της πίσω από τα σκηνικά της εκπομπής της για να της ανεβάσει το ηθικό. Δεν ξέρω καν πόσους συνολικά κουμπάρους έχουν, αφού κάθε μέρα εμφανίζονται και δυο τρεις καινούριοι. Δεν ξέρω αν τις τελευταίες ώρες πάνε να τα ξαναβρούν ή αν αλληλοβρίζονται. Δεν γνωρίζω τίποτα για κάποιον νταβραντωμένο που φωτογραφίζεται ανάσκελα με μαγιώ σε πισίνες. Ούτε γνωρίζω τι ρόλο παίζει κάποιος πιστιρικάς που έστειλε πέτσινο mail στην Ελένη, λέγοντας ότι σπουδάζει στη νομική, ενώ το μόνο που σπούδαζε ήταν πως να βγάζει τα φρύδια του.


Δεν ξέρω τίποτα ρε παιδιά. Αλήθεια. Ομολογώ την δημοσιογραφική μου ανικανότητα μπροστά στο πελώριο αυτό θέμα, πλην δεν αντέχω άλλες ερωτήσεις. Υποφέρω, σέρνομαι, με πιάνει ίλλιγγος, εντεροκολίτιδα. Στραβώνουν τα νύχια των ποδιών μου και μού καρφώνουν, παθαίνω ψυχοσωματικούς σπασμούς και σύνδρομα καταδίωξης. Σας εκλιπαρώ, μη με ξαναρωτήσετε μόλις με δείτε μπροστά σας. Κι αν δε μπορείτε να αντισταθείτε σ' αυτή την εσωτερική σας παρόρμηση, αν πρέπει σώνει και καλά να εκφραστείτε για το διαζύγιο της δεκαετίας, σηκώστε τη χερούκλα σας και δώστε μου μιά γερή, να δω τον ουρανό σφοντύλι. Μη διστάσετε, θα καταλάβω εγώ περί τίνος πρόκειται.



Σας ευχαριστώ θερμά όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: