οι φίλοι μας, οι έμποροι όπλων, οι Γάλλοι και οι Γερμανοί με ανταλλάγματα την αγορά φρεγατών και την παραλαβή των υποβρύχιων που γέρνουν λιγάκι.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται «στα δύσκολα πάλι μόνοι μας είμαστε», οι «φίλοι» μας πουλάνε εξυπηρέτηση για να αυξήσουν το μερίδιο τους από την πίτα των εξοπλισμών.
Αναρτήθηκε από Greki
ΔΕΗ: Η αλήθεια για την απολιγνιτοποίηση και το αναπτυξιακό μέλλον της
Δυτικής Μακεδονίας
Πριν από 56 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου