Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

»ΣΙΣΕ: ΕΙΜΑΙ "ΑΡΡΩΣΤΟΣ", ΘΑ ΕΚΡΑΓΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ...

Ολη την ενέργειά του ο Σισέ τη δίνει μέσα στο γήπεδο; Ετσι δείχνει με τη συνεχή άνοδο της απόδοσής του και τα γκολ που πετυχαίνει! Στο μυαλό του, όμως, το μεγάλο θέμα είναι η πρόσκλησή του στην εθνική Γαλλίας. Αυτό περιμένει, αυτό προσπαθεί, και γι' αυτό "τα ρίχνει" στον γάλλο εκλέκτορα Ντομενέκ, σε κάθε περίπτωση. Τώρα που φαίνεται να το σκέφτεται ο Ντομενέκ, ρίχνει τους τόνους και ο στράϊκερ του Παναθηναϊκού. "Εχω μέσα μου μεγάλη οργή και λύσσα -πάντα με την καλή έννοια", είπε στη γαλλική τηλεόραση. Περιμένετε να δείτε τι θα κάνω το επόμενο δίμηνο. Θα εκραγώ! Εχω, πλέον, την πείνα του)
... αρρώστου. Το τέλος της διαδρομής για μένα δεν είναι το φιλικό με την Ισπανία, αλλά το Μουντιάλ. Τα όσα είπε ο Ντομενέκ και φαίνεται ότι με πιστεύει, μου δημιουργούν ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο. Η δουλειά που έχω κάνει πιστεύω ότι θα δικαιωθεί".

Δεν υπάρχουν σχόλια: