Το τρεϊλερ που παίζει εδώ και μέρες στο Mega, με επιβλητική μουσική υπόκρουση και πηχιαίους τίτλους "αποκαλύπτουμε τα μυστικά της κρίσης, μόνο στο Mega" και άλλα στομφώδη, δεν είναι τίποτα άλλο από τη διαφήμιση του επεισοδίου της σειράς "7 θανάσιμες πεθερές, για αύριο Τρίτη. Την ίδια μέρα, όμως, το κανάλι προβάλλει και την "Ερευνα" του Τσίμα, ο οποίος ταξίδεψε στο Ντουμπάϊ για να μας εξηγήσει πώς η οικονομία του απειλείται με κατάρρευση. Το ερώτημα είναι γιατί το Μega θέλει να μπερδεύει...τους τηλεθεατές με ευφάνταστα τρεϊλερ. Διότι όταν χρησιμοποιείς, έστω καθ' υπερβολήν, στοιχεία είδησης ("όλα τα μυστικά της κρίσης", κλπ) το μυαλό του τηλεθεατή πάει σε ενημερωτική εκπομπή κι όχι στις "Πεθερές". Θα πείτε, αυτό είναι το ζητούμενο. Η έκπληξη. Δεκτόν, αλλά όχι σε βάρος του Τσίμα, ρε μάγκες..
Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009
»ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΙΣ "ΠΕΘΕΡΕΣ" ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΣΙΜΑΣ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου