Την 12η ώρα ανακοίνωσαν ότι θέτουν υποψηφιότητα για την ηγεσία της ΝΔ η Ευαγγελία Ρούπακα από τη Θεσσαλονίκη και ο Σπύρος Μαστροδήμος! Μην μας ρωτήσετε τίποτα περισσότερο. Μέχρι πριν από λίγο αγνοούσαμε και την ύπαρξη των ανθρώπων...Έτσι, οι υποψήφιοι έγιναν έξι...
Άρθρο προέδρου ΝΙΚΗΣ, Δ. Νατσιού: "Σπουδές φύλου" ή γκρέμισμα της
οικογένειας;
Πριν από 40 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου