
Για εκτόνωση της κατάστασης στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, μετά την απόφαση της εκδότριας Μάνιας Τεγοπούλου να ''ξηλώσει'' Ρουμπάνη και Στάθη, μιλούν κάποιοι. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι οι εξελίξεις έχουν πάρει τέτοια τροπή, που δύσκολα αναστρέπονται. Πρώτον, ο Ρουμπάνης έχει ήδη αναθέσει σε δικηγόρο την υπόθεση, υπερασπιζόμενος -όπως λέει- το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι, ενώ σε ραδιοφωνική του συνέντευξη χαρακτήρισε την Μάνια ''πηγή του κακού''. Δεύτερον, ο Στάθης προσπαθεί να διαπραγματευτεί την παύση του από την καθημερινή αρθρογραφία στην εφημερίδα, χωρίς να δέχεται να υποβάλει παραίτηση! Λέγεται ότι στην περίπτωσή του η εκδότρια είναι πιο διαλλακτική. Και από αυτό ακριβώς ξεκινά το επόμενο πρόβλημα, που θα σας πούμε σε λίγο...
Γαλλία! Πανικός σαν σε «Black Friday» σε κατάστημα κλιματιστικών λόγω του
ακραίου καύσωνα...
Πριν από 40 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου