Διαψεύδει η ΔΕΗ πληροφορίες ότι έρχονται αυξήσεις στα τιμολόγια του ρεύματος και ότι εγκρίθηκαν bonus σε στελέχη της από τον επικεφαλής της, Τ. Αθανασόπουλο. Την καταγγελία έκανε η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, υποστηρίζοντας ότι "ο Αθανασόπουλος και τα στελέχη του, δεν διδάχθηκαν τίποτα από την κρίση και επιβράβευσαν με bonus τους εαυτούς τους». Η ΔΕΗ απάντησε στις καταγγελίες, αναφέροντας ότι «καμία απολύτως αύξηση στα τιμολόγια δεν έχει ζητήσει η ΔΕΗ και κανένα απολύτως bonus δεν έχει εγκριθεί για στελέχη της. Αντίθετα, οι αποδοχές του προέδρου, του αντιπροέδρου και του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου μειώθηκαν ήδη κατά 60%. Η ΔΕΗ ενέκρινε για 6 στελέχη ηθικές και υλικές αμοιβές (ένα μηνιαίο μισθό) για τη συμβολή τους στους τομείς ευθύνης τους».
ΓΑΣΤΟΥΝΗ! Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που πάτησε τον αδέσποτο σκύλο...
Πριν από 21 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου