Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΔΙΝΕ ΑΔΕΙΕΣ ΣΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ...


Σε διαθεσιμότητα τέθηκε ο νυν κοινοτάρχης νομάρχης Σταμάτας γιατί είχε καταπατήσει και μπαζώσει δασική έκταση 50 στρεμμάτων στην Σταμάτα. Έδωσε βεβαιώσεις ωστε να πάρουν ρεύμα και νερό αυθαίρετα σπίτια στην Σταμάτα και είχε το θράσος να βγαίνει και να φωνάζει στα κανάλια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο