
Απάντησε ο Π.Τσίμας στο δημοσίευμα της Μπουγάτσου στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ-την πληροφορία δημοσίευσε πρώτο το troktiko- που αναφέρει ότι ήταν στην παρέα του πρώην ισχυρού άνδρα της Siemens, Μιχ. Χριστοφοράκου και είχε αποδεχθεί πρόσκληση για την παρακολούθηση αγώνων Formula 1 στη Γερμανία. Ο δημοσιογράφος βγήκε το πρωϊ στον ΣΚΑΪ, στην εκπομπή του Πορτοσάλτε και του Παπαδημητρίου και είπε ότι στο συγκεκριμένο ταξίδι βρέθηκε εξαιτίας μιας φιλικής, παλαιάς κοινωνικής συναναστροφής με τον Χριστοφοράκο! Υποστήριξε ότι άλλο πράγμα η συγγένεια και η φιλία και άλλο οι προσωπικές επιλογές στη ζωή.(Κοψτο εδω)
«Όταν η Vodafone ανέλαβε χορηγός στους αγώνες Formula 1 είχε καλέσει και εμένα και μια παρέα άλλων δημοσιογράφων από την Ελλάδα να παρακολουθήσουμε αυτό τον αγώνα αλλά κανείς μας δεν έδωσε «αντιπαροχή» στην Vodafone όταν ξέσπασε το σκάνδαλο Vodafone. Το ίδιο μπορώ να πω και για την υπόθεση Siemens». Στην ερώτηση των παρουσιαστών αν πρέπει οι δημοσιογράφοι, τελικά, να συμμετέχουν σε αυτές τις προσκλήσεις των εταιρειών ο Παύλος Τσίμας είπε ότι αν αποφασίσουμε ως κλάδος ότι δεν δεχόμαστε κανενός είδους φιλοξενία από εταιρεία, να το κάνουμε όλοι. Τέλος, παραπέμπει οποιονδήποτε θέλει να βρει κάτι επιλήψιμο στη δουλειά του, σε όλα όσα έχει γράψει στα ΝΕΑ και έχει πει στο MEGA.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλιο