Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

»ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΥΡΙΑ ΓΙΑΝΝΑ;‏

Του Νίκου Κουφάκου,

Λες και είναι ψέμα. Πρωταπριλιά του '95 πέρασα για 1η φορά την πύλη του ΕΤ, ύστερα από πρόταση του Μπάμπη. Από τότε -σχεδόν 15 χρόνια- η εφημερίδα δεν ήταν μόνο η δουλειά μου, αλλά κομμάτι της ζωής μου. Η ταυτότητα μου. Ο Νίκος από τον Ε.Τ. έλεγαν στον Πειραιά. Λες και είναι ψέμα. Έτσι μου φάνηκε, όταν συνάδελφος με ρώτησε το πρωί της Δευτέρας αν συμβαίνει κάτι στον Ε.Τ. Πήρα τον Θανάση, μου είπε «έκλεισαν στην εφημερίδα». Λες και είναι ψέμα. Λένε ότι δεν μπορούν να πληρώνουν άλλο, ότι έχουν δώσει 100 εκατ ευρώ. Όταν ανέλαβε η οικογένεια Αγγελόπουλου, η εφημερίδα έμπαινε μέσα 3 με 5 εκατ το χρόνο. Αν έδιναν 100 εκατ θα λειτουργούσε για πολλά χρόνια και όχι για 3. Η σπατάλη και η κακοδιαχείριση στο μεγαλείο της. Λες και είναι ψέμα. Όταν μπαίνω στη σελίδα του e-tipos.com υπάρχει μόνο η ανακοίνωση από το «ΙΔΡΥΜΑ ΤΥΠΟΥ Α.Ε.» για το κλείσιμο. Η τελευταία λέξη είναι «ευχαριστώ». Τί θα πει «ευχαριστώ»; Μήπως θα έπρεπε - τουλάχιστον- να ζητήσει «ΣΥΓΝΩΜΗ» για το λάθος(εκδοτικό, επιχειρηματικό, οικονομικό), που βάζει σε περιπέτειες 450 οικογένειες;

Του Νίκου Κουφάκου.
e-mail επικοινωνίας : veto300@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: